wie heeft wat gekocht op de beurs in Utrecht??

Had op de beurs een pak gepast, pastte precies maar ze hadden de juiste kleur niet meer. Ik moest nog even bellen dinsdag of ze hem nog wel in het bedrijf zelf op voorraad hadden, dit bleek het geval.

Vandaag maar even naar Nijkerk gereden, kon het pak zo meenemen voor de beursprijs (399 ipv 799)

full


Verder nog een paddockstand voor de motor gekocht bij een MF-er, Jessy heet ze geloof ik.
 
Ik heb een shark helm gekocht, een rsr2 in de troy corser uitvoering. :) :)
Nou sprak ik een shark vertegenwoordiger en die wist mij te vertellen dat hij in nederland pas over 2 maanden uitkomt.
Ik heb hem dan ook bij een duitse stand gekocht. ;( ;( [ja ja ik weet het]
De prijs was het zelfde wat hij ook in Nederland gaat kosten.
IK BEN BLIJ WANT IK BEN NOG 2 MAANDEN ORGINEEL :9 :9
 
Ja JA, Mijn verlanglijstje is inmiddels ook leeg. Nieuw pak gekocht van Arlen Ness.

Helaas heb ik niet veel pak gezien die echt naar mijn smaak waren. Dus ik vrees dat ik wel wat te veel betaald heb (600euri)... maar toch, het resultaat mag er wezen:

full
 
Ik heb een licht getint vizier gekocht voor mijn rsf2 shark helm, meteen een pinlock in laten bouwen.

verder heeft mijn vriendin een lerenjas en broek gekocht
 
Jup , das de nexus.

Hij stond bij een duitse stand ( toms nog een beetje .. )

Ben alleen wel genaaid wat de garantie betreft.. Deze loopt namelijk via de dealer, die 5 uur bij me vandaan zit B|

Kosta : 299,95 :)


Is dat handig om zo'n helm bij een duitse dealer te kopen.

De helm kost normaal 319 Euro.

Alleen als je dan iets hebt dan kan je naar je dichtsbijzijnde dealer.
 
Had op de beurs een pak gepast, pastte precies maar ze hadden de juiste kleur niet meer. Ik moest nog even bellen dinsdag of ze hem nog wel in het bedrijf zelf op voorraad hadden, dit bleek het geval.

Vandaag maar even naar Nijkerk gereden, kon het pak zo meenemen voor de beursprijs (399 ipv 799)

Vertel mij wat
De Raceoverall die ik bij Altena had besteld blijkt dus niet meer in mijn kleur
leverbaar '(

Nou kan ik wel een nieuwe Overall uitzoeken
maar ik kan van Texport amper wat vinden op het net (behalve het nieuwe spul
en dat zal wel niet voor €350 te krijgen zijn,... maar m'n geld is al echt op!
 
Terug
Bovenaan Onderaan