Wie heeft zijn eerste motor NIET laten omvallen?

Wie liet zijn 1e motor ompleuren?

  • Ik...

    Stemmen: 13 37,1%
  • Ik niet!!

    Stemmen: 22 62,9%

  • Totaal aantal stemmers
    35
Nope, deze werd na 3 weken eigendom vakkundig door een demente biatch aan puin geholpen. Fractie daarna viel die wel om ja.
 
Mn eerste: wel
Mn tweede: wel
Mn huidige: niet

Heeft iets te maken met nonchalant zijn denk ik..
Als je alles snel snel wil doen gaat het meestal mis...
in mijn geval toch...
Maar kan natuurlijk ook pech zijn..vb gladheid.. maar dat moet je proberne te voorzien...

Hoop het zo te houden, en aan allemaal de rijders hier..veel succes met het heelhouden vd bike ;)
 
Laatst bewerkt:
Mijn eigen motor nog niet... O-) (AFKLOPPEN!!) :+
Ooit is de motor van me vader bijna laten vallen, kon em nog NET houden..pff

ben niet zo heel lang geleden me schijfremslot vergeten :X
 
niet laten vallen ,maar ik stond er zo onhandig bij dat ik hem moest neerleggen,kon hem niet meer houden,rechtop zetten is ook makkelijk he :X

gelukkig geen schade :)
 
:} Ik ben gewoon een mazzelpikkie, mijn fietsje heeft tot nu toe enkel met zijn bandjes de grond geraakt, maar ik klaag niet. Ze heeft het niet verdient om vies te worden !
 
Wel de eerste motor waar ik ooit op gereden heb...mijn lesmotor op zijn kant gelegd, bij het op de bok zetten |( voor de rest gelukkig nog nooit!
 
Nog niet, maar vooral in het begin toen ik 'm had een paar 'narrow escapes' gehad. Vooral bij het opbokken waar ik in het begin nogal moeite mee had. Een keer geprobeerd zonder schoenen aan, lukt natuurlijk niet, maar toen ging het bijna mis.
 
Mijn eerste niet en mij huidige als het goed is ook niet, tenminste is het niet de bedoeling.
Zo'n klootzakvergeetjeslotniettouwtje werkt wel ik heb 'm er ook om en daarom dus ook nooit vergeten.
FF een heel ander vraagje, wat voor een verzekering heb jij???
Want als ik pizza's ga bezorgen ben ik dus niet verzekerd!!
(ben niet van plan maar zag het toevallig in de polis staan laatst)
 
gelukkig niet, was er ook altijd best zuinig op


... alleen de sleepdienst van de reisverzekering heeft em wel laten vallen, stelletje ^%!$@#^%!@$^# :(
 
Maak ff een polletje met:

Wie heeft zijn eerste motor NIET laten vallen?

- Ik
- Ik niet = dus wel laten vallen ;)


Ik btw gelukkig niet :} :)


@ topic starter: in 7 dagen heb je 9 topics geopend, je hebt er rare topics tusse zitten...zorg wel dat 't een beetje relevant blijft, dit onderwerp is al meerdere malen geweest.

Maar opzich zou het best leuk zijn om een overzichtje te hebben dmv een polletje met 2 antwoordmogelijkheden. ;)
 
Laatst bewerkt:
ik had em laten vallen omdat ik hem aan de achterkant vast had, en zo de tuin in wilde duwen.. stuur klapte om en hij ging richting stoeptegels :r maar zachtjes neergelegd.. motor uitgezet... helm af.. en over motor heen gestapt en opgetild.. best zwaar dan.. tweehonderd kilo
 
ik heb ook mijn eerste motor nooit laten vallen *D ...hoop dat ook niet mee te maken...zonde als je op zo'n manier er krassen op helpt |(
 
Eigen motor nog niet laten vallen- en dit is de derde.
Wel met lesmotor en al onderuit gegaan met achtjes oefenen op de dag van mijn examen-stukje van de handle afgebroken, en toch geslaagd!! *D
 
Ik wel had zxr al een tijdje (maandje ofzo) maar nog geen rijbewijs. Had hem al meerdere malen op een kar geduwd, van een kar af gehaald etc, ging altijd goed.

Heb ik me rijbewijs, wil dag erna naar me werk gaan ermee, doe me rugzak op terwijl ik al op de motor zat (stom) flikkert ie tussen me benen uit!! Ik helemaal in de stress, lag half in de struike dus kon hem niet optille. Ik met mijn ouders de motor opgetilt (zwaar zoeen zxr als ie plat ligt :o vooral half in de struike zodat je er niet bij komt). Schade bekeken, knipperlicht rechts kapot, deukkie in pijp.

Pfff... gelukkig was het dat maar! Nu precies 2 maanden verder en 3500KM verder merk je de kleine schade niet eens meer op :P ach de eerste schade is altijd het ergste!
 
Ik heb nog nooit m'n motor of een motor om laten vallen.. ZONDE en enorm suf als het je overkomt.. kwestie van handling zeg maar?

Enige keer dat ik mijn CX500 moest overeind tillen was toen ie vorig jaar winter door een stel jonge vandalen bij het zwembad was weggehaald en achter het zwembad in een zandkuil was verreden/geduwd.. schijnbaar konden ze hem zelf niet meer houden en is ie langzaam omgekukeld.. in het zand.. dus alleen vies en niet beschadigd ofzo..

Tegenwoordig staat m'n VF750F gewoon op 't stuurslot en de CX500 had ik destijds erna maar met een simpel fietsslot vastgezet.. :+ k*tkinderen ook.. hehe
 
Terug
Bovenaan Onderaan