Wie heeft zijn eerste motor NIET laten omvallen?

Wie liet zijn 1e motor ompleuren?

  • Ik...

    Stemmen: 13 37,1%
  • Ik niet!!

    Stemmen: 22 62,9%

  • Totaal aantal stemmers
    35
Jij bent lekker bezig met topics openen heh? Vind ik niet erg, maar verzin dan iets nuttigs a.u.b. Dit heeft al meerdere malen de revue gepasseerd.

Ow, ik heb mijn eerste motor niet om laten vallen. M'n huidige, 4e motor, wel half, maar ik voorkwam een volledige val door m'n hand heel slim op de gloeiend hete uitlaat te plaatsen. Ach, motor heel en m'n hand is inmiddels ook alweer aangeheeld.
 
Ow, ik heb mijn eerste motor niet om laten vallen. M'n huidige, 4e motor, wel half, maar ik voorkwam een volledige val door m'n hand heel slim op de gloeiend hete uitlaat te plaatsen. Ach, motor heel en m'n hand is inmiddels ook alweer aangeheeld.

Au! ;)

Ik heb mijn eerste motor nooit laten vallen en mijn huidige motor ook niet. Vriendlief heeft wel mijn motor laten vallen (gleed weg op een modderspoor op de camping :X ) Gelukkig geen schade, pfew...
 
ik heb mijn eerste motor nooit laten vallen, de 2de die ik nu heb bijna - mijn voet gleed weg maar ik kon het nog net redden pfffffff-

en mijn brikkie die ik nu 2 weken heb heeft mijn NEEFJE bijna laten vallen :P ging ook net goed!
 
Ik heb mijn eerste motor 2 x laten omvallen... Een keer naar links en een keer naar rechts, gelukkig zaten er crashpads op en hebik er nagenoeg geen schade aan overgehouden! (beide keren bij het afstappen...).
 
Jij bent lekker bezig met topics openen heh? Vind ik niet erg, maar verzin dan iets nuttigs a.u.b. Dit heeft al meerdere malen de revue gepasseerd.

Ow, ik heb mijn eerste motor niet om laten vallen. M'n huidige, 4e motor, wel half, maar ik voorkwam een volledige val door m'n hand heel slim op de gloeiend hete uitlaat te plaatsen. Ach, motor heel en m'n hand is inmiddels ook alweer aangeheeld.
Nee, sorry, ik was niet van plan nuttige topics te gaan starten.
 
Ik snap je verwarring :)

Ik bezorgde pizza's op een oude honda cx, heb nu een bmwk75.... Dus nu doe ik een u-slot door het voorwiel. Als ik die vergeet is het niet zo'n ramp, sta gewoon gelijk stil als ik hem van de bok duw(ook al 10 keer gebeurt |( ). Met een schijfremslotje was ik al weer vaart (nou ja vaart) aant maken en aant sturen enzo.
 
Ik heb mijn eerste motor wel eens om laten vallen nadat ik door een Opel Kadet, die geen richting aangaf, was afgesneden, omdat ik zwaaide naar een andere motorrijder op een BMW. Gelukkig had ik beschermende kleding aan en bezorgde ik geen pizza's op de motor!
 
Nog niet laten vallen.

Wel een keertje (één van de allereerste keren) met een fietsslot rond m'n velg weggereden |(
Had nog geen fatsoenlijk slot en ik dacht "beter iets dan niets" dus ik een fietsslot rond de velg gedaan. Maar achterlijk (en eigenlijk gelukkiglijk) op die manier dat je er nog mee kon rijden.

Dus ik aan het raggen. Hoor ik ineens een zwaar kloppend geluid (ik dacht in het blok...want was elke keer na schakelen en optrekken) Toch nog wel een hele tijd gereden en dan maar ebsloten om eens te checken wat er loos was. Ik kon me wel voor m'n kop slaan toen ik dat vermangelde slot zag hangen. Helemaal kapot en niet meer open te krijgen met de sleutel (aan de motor was gelukkiglijk NIETS )

Dus bij een vriendelijke boer een kniptang gevraagd en opengeknipt :X
 
Mijn eerste motor nog nooit en die heb ik nog in mijn bezit dus wie weet :P Maar die is ook zop licht die kan je bijna in je eentje op tillen een RS 125 :P

Mijn 2e motor wel. Bij tanken wel rollen en met de laars per ongeluk de jiffy iets ingeklapt en wil hem dus laten zakken....

Gelukkig valblokken aan de voorkant en een bagagerol achterop dus alleen paar asfalt puntjes aan het carter *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan