Wie help mij uitzoeken Foto's Supermotard

ik ben met 2 machines aan het uppen en het zijn maar 850 foto's ofzo 8-)
dus het kan nog ff duren :P

en wil iemand anders ff op mijn spelling letten :o
 
IMG_5315.jpg



nog nix vergeleken met de pics als ik me stekkies gevonden heb :P
 
Hey Rico, als je mij de volgende keer op de foto zet wil je dan ff waarschuwen? Dan zal ik wat blijer kijken ;)
(overkant van de baan, meest rechts, groene/grijze jas, denk dat dit vanmorgen iets na 10:00 uur was)
IMG_5298.jpg


Ben net terug, ben het hele weekend geweest :P

[edit]
Zie nu dat ik op nog veel meer foto's sta ;)
[/edit]
 
die ouwe knoest paste er net op, heb hem ook rijdend in actie maar die mot ik nog uitzoeken :)

Gisteren ging hij hard onderuit in de vrije training, tijdens de kwalificatie was hij er ook niet bij. Nadat hij onderuit was gegaan was hij wel weer op de motor gestapt, ik stond 1 meter verderop, zijn ogen stonden niet echt normaal in zijn hoofd, was dan ook verstandig dat hij af is gestapt.
Hij had trouwens een hardstikke mooie motor onder zijn reet, alle kappen waren gespoten ipv opplakletters, en na iedere training werd dat ding van top tot teen gepoetst.
IMG_5512.jpg


Rico btw. nog een groene quad (nr. 8) op de foto gezet?
[edit]reeds gevonden, je was zeker nog aan het uploaden]
IMG_5439.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik heb de selectie weer sterk verkleind... wat een berg zeg |)
en de presentatie is zo ook beter denk ik (ik sta open voor ideeen)
verder zal ik is op zoek gaan naar nr 8 op de quad :)

alleen lag ik tijdens de quads weer is met mijn IS te stoeien :(
 
Idee: niet steeds het onderwerp in het midden zetten, krijg je meer dynamische foto's van (vind ik altijd). En niet teveel afleidende prut om je onderwerp heen, mnet name vlaggen, publiek etc. eraf knippen.

Voorbeeldje (effe snel gedaan):

full


Wel superscherpe foto's man, niet mis! 8-)
 
Idee: niet steeds het onderwerp in het midden zetten, krijg je meer dynamische foto's van (vind ik altijd). En niet teveel afleidende prut om je onderwerp heen, mnet name vlaggen, publiek etc. eraf knippen.

Voorbeeldje (effe snel gedaan):

(Afbeelding)

Wel superscherpe foto's man, niet mis! 8-)


ik weet het maar 800!!! foto's, je wil ze eigenlijk zo snel mogelijk onlijn hebben
maar je kan zoveel doen aan die dingen om ze er gelikt uit te laten zien... voorbeelden volgen maar is enorm veel werk....

ik maak deze week een chambon/mettet special :P 8-) en zal een aantal plaatjes opwarderen naar superplaatjes :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan