Wie helpt deze nieuweling op weg?..

Maikiy

Rookie
30 jan 2006
3
0
Vught
Hallo motorvrienden...

Ik zal me eerst eens kort voorstellen:

Mijn naam is Maikel in ik ben 19 jaartjes jong.
Binnenkort ga ik op voor mijn motorrijbewijs. (wish me luck :) )

Als ik er de tijd voor kan vinden zal ik zeker actief deel gaan nemen aan dit te gekke forum...

Maargoed, dit is een motorforum.. oftewel opgericht voor mensen in het bezit van een motor. Die heb ik helaas NOG niet. Voor dit probleempje verwijs ik dan ook weer naar de titel...
Ik ben op zoek naar een motor!!!
Aangezien de Nederlandse wet voorschrijft dat ik max. 25 kw mag rijden, ben ik daartoe beperkt in combinatie met mijn portemonnee.

Vandaar de vraag: Wie heeft een leuke motor te koop staan, niet te duur en max. 25 kw. Mijn voorkeur gaat uit naar een Chopper, maar eerlijk gezegd ben ik al blij als ik 2 wielen onder m'n kont heb :) :) :) :) :)

Ik wacht op jullie reactie....

Groetjes..

Maikiy
 
Hoe handig ben je zelf en wat mag ie kosten....

Heb geen chopper in de aanbieding wel een FZR600.....naked bike alleen de koppakking moet vervangen worden.
 
Allereerst succes met je rijbewijs. :)
Kijk eens bij Te koop aangeboden
Of zet anders een advertentie bij Te koop gevraagd

Wat is je budget? Naast de aanschaf van je motor komen er nog kosten bij zoals verzekering en belasting.
Vergeet niet dat je ook nog goede motorkledij moet aanschaffen.

edit: er waren al mensen mij voor in de reacties. :+
 
Welcome!

En tja, al die motoren kun je vinden op Te Koop Aangeboden op dit forum ennuh, marktplaats, speurders, bikenet, en nog heel veel handelaren, dealers etc.
 
je kan op zoek gaan naar een Suzuki Savage. Ben ik ook mee begonnen. Ze zijn niet zo duur en blijven standaard net onder de 25 kw
marktplaats.nl werkt ook erg goed
 
je kan op zoek gaan naar een Suzuki Savage. Ben ik ook mee begonnen. Ze zijn niet zo duur en blijven standaard net onder de 25 kw
marktplaats.nl werkt ook erg goed

ja suzuki savage is een chopper 1 cilinder 650 cc mooi geluid.

ik ben bijna 19 haha en heb wel een motor(savage dus) maar nog geen rijbewijs haha
maar daar kan ik aanstaand weekend mee beginnen. dus ik zou ook zeggen suzuki savage! :] :]
 
je kan op zoek gaan naar een Suzuki Savage. Ben ik ook mee begonnen. Ze zijn niet zo duur en blijven standaard net onder de 25 kw
marktplaats.nl werkt ook erg goed

is idd een perfecte begin fiets, 1 groot nadeel (als je een beetje groot bent dan) het fietsje is errug klein. Ik heb er zelf in de 25kw tijd ook aan zitten denken er 1 te kopen, maar met 1,80 was ik al een stukkie te groot...
rijd wel geweldig zon pitter!
 
Hallo motorvrienden...

Ik zal me eerst eens kort voorstellen:

Mijn naam is Maikel in ik ben 19 jaartjes jong.
Binnenkort ga ik op voor mijn motorrijbewijs. (wish me luck :) )

Als ik er de tijd voor kan vinden zal ik zeker actief deel gaan nemen aan dit te gekke forum...

Maargoed, dit is een motorforum.. oftewel opgericht voor mensen in het bezit van een motor. Die heb ik helaas NOG niet. Voor dit probleempje verwijs ik dan ook weer naar de titel...
Ik ben op zoek naar een motor!!!
Aangezien de Nederlandse wet voorschrijft dat ik max. 25 kw mag rijden, ben ik daartoe beperkt in combinatie met mijn portemonnee.

Vandaar de vraag: Wie heeft een leuke motor te koop staan, niet te duur en max. 25 kw. Mijn voorkeur gaat uit naar een Chopper, maar eerlijk gezegd ben ik al blij als ik 2 wielen onder m'n kont heb :) :) :) :) :)

Ik wacht op jullie reactie....

Groetjes..

Maikiy
hai maikiy

allereerst welkom op dit idd te gekke forum

ik heb een chopper te koop staan nl

yamaha virago XV535
rijdt prima

wil zelf wat sportievers

en ja wat is goedkoop....

mail me maar als je intresse hebt

grtz. susanne
:)
full
 
Hey Hey...

Allemaal alvast heel erg bedankt voor jullie (vaak) nuttige reacties!!!
Wie nog meer weet te reageren... graag!!!

groetjes
 
*O* WELCOME *O*

Sux6 met het behalen van je rijbewijs en het aanschaffen van je 1e bike :Y
 
Vergeet ivm met je budget idd niet je kleding en helm: maar daarvoor ga je natuuuuurlijk over 2 weken naar de motorbeurs in Utrecht *D
Ik denk dat er aardig wat choppers voor je te koop staan. Heb je een paar types gevonden die je aanstaan informeer dan even vantevoren goed bij een of meerdere dealers of ze terug te tunen zijn naar 25 kw. Kan niet bij alle motoren.
Heb je wat gevonden op een van de forums en zit er een toppertje tussen, vraag dan of de eigenaar er bezwaar tegen heeft dat je 'm laat keuren bij een Bovag bedrijf. Iets van 40 euries, maar dan wordt ie op 100 punten ofzo gekeurd en weet je wat er niet goed is of aan zit te komen (kun je weer lekker op afdingen). Maar eerst het roze papiertje! Heel veel succes en plezier *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan