Wie helpt mij een handje (theorie)

Waar les je ergens? In Veldhoven zelf of omgeving?
Ik heb bij Roy gelest, daar hadden ze ook een oefen examen. Was erg prettig!

Heey!
Haha jaaa daar les ik nu ook :)
Ik heb gisterenavond zo'n oefenexamen gedaan en veel van geleerd!
Altijd handig dat soort dingen :)
 
Vind het trouwens wel een vreemd bord, heb het volgens mij nog nooit gezien.

En dan bedoel ik eigenlijk de diagonale streep erdoor (soort van dubbel verbod en volgens mijn wiskundeleraar is -+- = +, of wordt het daar nou een beetje onduidelijk van?) :+
Ik ken dit bord ook niet. Volgens wiki zat er tot 1990 wel een horizontale rode streep tussen de twee voertuigen.

Maarehhh, die wiskundeleraar kan misschien beter wat bijles nemen hoor... :+
 
Vind het trouwens wel een vreemd bord, heb het volgens mij nog nooit gezien.

En dan bedoel ik eigenlijk de diagonale streep erdoor (soort van dubbel verbod en volgens mijn wiskundeleraar is -+- = +, of wordt het daar nou een beetje onduidelijk van?) :+
Whahaha ja, het is tenslotte al een verbodsbord. Ze meten een beetje met 2 maten, kijk maar naar dat inhaalverbod.
 
Ha, leuke rijschool heb je uitgekozen!

Rij je nu met Vince?
Ga je ook een dagje naar Limburg voor je je laatste examen? (echt aan te raden!!)

Succes met je theorie! (mag je al bijna?)
 
Nee, ik rij bij freddy :)
Super leuke gozer, geeft erg prettig les!!

Ik wil wel naar Limburg, maar moet even kijken of ik dan kan :)

Ik ben vandaag op geweest voor mijn theorie en helaas helaas 1 teveel fout :(
(shiiitttt er waren kei veel gewetensvragen :S)

nouja volgende keer beter toch? :)
 
Ah ok, volgens mij zag ik freddie laatst nog brommers lessen :P (Heb toch altijd medelijden met die motor instructeurs op zo'n brommer :P )

Balen zeg, 1 fout teveel. Al een nieuwe datum?
 
hahahah da klopt ja, met zijn lange stelten opgevouwen op da ding :P:P

Ja, was even slikken maar volgende keer ga ik gewoon met frisse moed opnieuw proberen :)
Ik moet ook heel erg bekennen dat ik al die percentages niet heb "geleerd" ...percentage ongevallen door bestuurder, of percentage daarvan door vermoeidheid enz..

Ik geloof dat er nu pas weer over +/-6weken plek is op cbr...heel druk met motormuizen :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan