wie helpt mij: ik ben gevallen!!!!!

Davidl

Rookie
29 jan 2009
2
0
Hallo allen,
ik ben nog vrij nieuw in motorrijdend Nederland. Enige weken geleden heb ik mijn motorrijbewijs gehaald en afgelopen zaterdag heb ik mijn nieuwe liefde leren kennen. Een prachtige kanarie gele Honda CBR 600F sport, uit 1990. Na wat advies van een vriend van mij, die hij gevonden had op deze site, heb ik braaf mijn bandjes opgepompt tot de juiste druk. Jeukend als dit bezit is, wilde ik ook vanavond eventjes gaan rijden.
Het ondenkbare geschiede......ik rijd weg en bij de eerste bocht ga ik op mijn muil. Blijkt de band half leeg te zijn. Was het ventiel poreus geworden en of was de band oud?
Stel je voor, je hebt nog geen week een motor. Je hebt al je spaargeld er in gepompt (en dat was al niet veel) en nu is een groot deel van mijn linkerzijkant stuk. De koppelingshendel, knipperlicht (althans die doet het niet meer) en meerdere kuipdelen. Het klinkt misschien raar maar ik heb als een volwassen man staan te janken naast mijn motor.
Ik hoop met grote hoop dat een van deze motorvrienden mij kan helpen aan een adres voor, mogelijk tweedehands, Honda onderdelen. En dus voornamelijk gele kuipdelen van een CBR 600 uit 1990. Zo vraag ik mij ook af aan wat voor prijzen ik dan moet denken.
Als je dergelijke onderdelen hebt liggen maak je mij helemaal gelukkig.

Een vriendelijke, doch zeeeer verdrietige groet,
David Lindenaar
Mail: dlindenaar[erwt]gmail.com en waar [erwt] staat moet dus een @ staan
Tel: 06/44350139
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Das mooi kut man!

Bel eens Roukama (sloperij) op, of Swinkels in Tilburg.

Die hebben best wat 2e hand onderdelen om te vervangen, en vertellen je ook meteen de prijs.

2e optie is zoeken op ebay (ook uk en vs en de).
 
Help deze man voor 5 euro per maand giro **** :+

nee dit is natuurlijk mega kt, maar ik denk dat enn 19 jaar oude motor opknappen ook niet heel rendabel is of wel?