wie helpt mij: ik ben gevallen!!!!!

Weet je zeker dat je op het goede forum zit ??


Past http://www.K3-Forum.nl (www.K3-Forum.nl) misschien niet beter bij je ??


niet zomaar wat zeggen he bakkie, dat ben ik niet van je gewend.... die link die jij noemt bestaat niet eens :( mensen mensen hier moet je zijn: http://forum.k3city.be/


tss tssk
 
Balen man!

Even voor de beeldvorming: we hebben het over deze nette fiets

[http://94.100.116.179/471950001-472000000/471998101-471998200/471998161_6_KWMx.jpeg (afbeelding)]
Mooi fietsje!
Er staat er voor 1100 euro een in het rood te koop hier op MF... (zeker net zo mooi!)
 
hoe erg is de schade dan?
stuk kan een paar krassen en een scheurtje zijn of de kappen in meerdere stukken?

lijkt me niet dat het de moeite waard is om er echt nieuwe onderdelen bij te zoeken, dat spul blijft duur voor honda's...

gewoon nog een keer omtrappen na de andere kant en dan een stuntbike er van maken :+

zou gewoon zelf proberen het kunstof weer op te knappen en dan lekker zelf spuiten :P

knippers en hendels kopen via ebay.com

(turn signal + levers)
 
He Hoi,

Lees dat de laatste weken een aantal mensen gevallen zijn.... Nu heeft mijn vriend afgelopen maandag zijn rijbewijs gehaald, en wil graag a.s. zaterdag zijn eerste ritje gaan maken op zijn RSV.
Nu vraag ik me af of het uberhaubt wel slim is om met dit weer te gaan rijden!!!!
Ik hou in ieder geval mijn hart vast!!

CIAO!!

gewoon gaan rijden, beetje rustig met de gashendel. ik bedoel vallen kan altijd. maar ik rij nu al 3 winter door geen probleem. ben laatst zelfs met een lege achterband naar huis gereden. zat 0,naada lucht in me bandje. gewoon rustig op het gas en voorzichtig door de bocht...(was wel binnen de bebouwde van het tankstation naar huis, maar was wel met een zooitje bochtenwerk)

en balen david!! Zou vooral op e-bay kijken vind daar zulke goedkope dingen en marktplaats/speurders/2dehandsnet, natuurlijk *O*

en zou naar je vriend luisteren hem eerts weer berijbaar maken en daarna eens voor de kuipdelen kijken, dan heb je geen haast meer en heb je meer tijd iets goedkoops te vinden
 
Laatst bewerkt:
kut man, suc6 met het fixxen

zelf heb ik vorige week ook een motor gekocht van mn spaar geld...
en die middag ging ik op mn muil :S
850E schade met 15 km\h: div kuip delen + remhendel (voet en hand) en stuur demper...

was al lang blij dat ik zelf niks had.

Toen ik onderuit ben gegaan vond ik het toch echt heel kut dat mn motor daar op een niet natuurlijke manier lag...door de adrenaline van de val en het concentreren op de schade van mn motor kon ik nog naar huis.
Na toch een ziekenhuisbezoekje bleek dat kleine dingus een flinke hersenschudding had.
Maar ik blijf het kut vinden van mn motor.
 
Je kunt er trouwens ook gewoon een streetfighter van maken nu, cheap en praktischer bij een evt. (hopelijk niet offc.) volgende val.

:^

Dan rij je voor weinig weer lekker op je F1 :Y
Voor de zekerheid ff wat beugels laten maken, en je bent klaar!

Dat heb ik met de schade F2 gedaan, die ik zo kocht.
Alle zooi aan de voorkant er af, een verlichting aan de voorkant en
je bent klaar.

Zo kreeg ik hem:
IMG_0004.jpg


En zo gemaakt.
100_2308.jpg

Staan alleen de valbeugels niet op ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan