Wie helpt mij? Shop en kleding

Je kan ook op de motorbeurs kijken in Utrecht in februari, daar vind je een heeeeeele hoop bij elkaar :)
 
Je kan ook op de motorbeurs kijken in Utrecht in februari, daar vind je een heeeeeele hoop bij elkaar :)


dit zou ook mijn beste tip zijn. Pas op voor kleding van Louis en MotoZoom en dergelijke in die zin, dat je voor die lage prijs ook lage kwaliteit krijgt. Een Arai of Shoei helm beschermt je gewoon beter dan een helm van Caberg, HJC etc. Zelfde voor kleding. Na een paar jaar met 'onbekend merk' gereden te hebben ben ik overgestapt op Dainese, MQP, Shoei etc. en dan merk je gewoon een extra aan comfort (ja, de prijs is er ook naar...). Koop niet tè goedkoop, want dan kun je net zo goed in je spijkerbroek gaan rijden!
Hetzelfde voor kleding van de Aldi en Lidl: erg grappig in prijs, maar het voldoet dan ook allemaal maar nèt aan de richtlijnen.
OOK als je maar een paar dagen per jaar gaat rijden is een goede uitrusting belangrijk!

Daarom: koop op de Motorbeurs Utrecht. Ja, het is de collectie van vorig jaar of voorgaande jaren, maar je rijdt wel goed èn goedkoop/goedkoper!
 
Terug
Bovenaan Onderaan