wie helpt mij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Matsu

MF veteraan
12 sep 2004
1.795
12
Veenendaal
Beste motor muizen.

ik heb deze zomer mijn nieuwe R6 totall los gereden nu wordt een allrisc verzekering 200 euro als ik weer een nieuwe R6 zou kopen. Dit wordt me te duur ik ben nog student en moet er hard voor werken om zo`n motor te kunnen rijden.
Nu wil ik uiteraard graag weer rijden volgend jaar maar heb geen flauw idee wat voor fiets ik zou kunnen nemen als alternatief (1 die minder kost in de verzekering en toch een leuk snel ding is) wie heeft er een tip voor me??????

groetjes Matsu
:]
 
Ja ja met een nieuwe motor alleen ben je er nog niet
*verzekering
*helmpie
*EEN GOED PAK!!

Maar een Kawa ZX6R, Honda CBR600R, Suzuki GSXR600 zijn goeie alternatieven
Maar of ze drastisch veel minder kosten in verzekering :?
Ligt er natuurlijk een beetje aan welk bouwjaar je verkiest :)
 
Premiebedrag dat je betaalt op een all-risk polis wordt voornamelijk bepaald door de nieuwwaarde van je motor. Wil je je premie drukken, dan moet je op zoek gaan naar een wat oudere motor, omdat deze vaak een lager catalogusprijs laten zien dan vergelijkbare nieuwe modellen.

Een tweede optie om het betaalbaar te houden, is een beperkt cascoverzekering te nemen (biedt dekking tegen brand en diefstal, maar geen dekking tegen schade door eigen schuld) en wat 'bewuster' (minder risicovol) te gaan rijden.

Veruit de goodkoopste optie is gewoon WA-verzekeren en heel zorgvuldig te zijn met waar je je motor stalt en degelijke!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan