Wie helpt mijn band wisselen op zondag?

hallo robbert-r6

denk dat het moeilijk gaat lukken om zonder apparaat je band te verwisselen van je r6.

en het ballanceren komt er ook nog bij: :Y als je je band niet ballanceer is er voor geen meter mee te rijden gaat je stuur alle kanten op behalve de goede kant... :Y je kunt dus beter morgen ff langs een motor zaak rijden die legt je band er met een half uurtje onder en dan kun je weer fijn verder sturen zonder problemen.....
 
hallo robbert-r6

denk dat het moeilijk gaat lukken om zonder apparaat je band te verwisselen van je r6.

en het ballanceren komt er ook nog bij: :Y als je je band niet ballanceer is er voor geen meter mee te rijden gaat je stuur alle kanten op behalve de goede kant... :Y je kunt dus beter morgen ff langs een motor zaak rijden die legt je band er met een half uurtje onder en dan kun je weer fijn verder sturen zonder problemen.....

Je hebt je speciaal aangemeld voor deze reactie :?

Volgens mij heb je de tiet wel zien hangen maar kun je de tepel niet vinden.
 
Anders snij je gewoon wat profiel bij. Hier op het forum loopt/liep nog zo'n grapjas die deed dat ook.
 
Als je in maastricht bent aangekomen kan ik hem je wel wisselen voor je en balanceren, maar waar je woont helaas niet :P

Neem de band mee om je nek en dan help ik je wel ;)
 
was vanmiddag inderdaad weer onbereikbaar.
morgen dus ook werken, tot 6 uur.
en dan vertrekken richting maastricht.
hopelijk geen regen dan maar.
als er nu nog iemand zich beschikbaar stelt.. geweldig..
maar moet natuurlijk wel gebalanceerd en uitgelijnd zijn..
 
OOK op zondag ( als het ECHT niet anders kan ...)

Moto Mirage
Mollerusweg 26
2031 BZ Haarlem
023 - 525 8888


( Bij pech 06 - 275 98 112 )

let op laatste 3 cijfers !!!!!
 
was vanmiddag inderdaad weer onbereikbaar.
morgen dus ook werken, tot 6 uur.
en dan vertrekken richting maastricht.
hopelijk geen regen dan maar.
als er nu nog iemand zich beschikbaar stelt.. geweldig..
maar moet natuurlijk wel gebalanceerd en uitgelijnd zijn..

uitgelijnd? Je R6 is toch geen auto! :P
 
Je hebt je speciaal aangemeld voor deze reactie :?

Volgens mij heb je de tiet wel zien hangen maar kun je de tepel niet vinden.

raakt ook weer kant nog wal deze post, daar ben je wel goed in
|(

overigens ben ik van mening dat je altijd wel een gaatje kunt vinden om ff een bandje te leggen en dat je evt. ook een zaakje kunt bellen wat je fiets thuis ff haalt, kost wat maar een kapotte kop door een gladde tuub kost meer........... :9
 
rambabbel kom net kijken is volgens mij net 18 heeft waarschijnlijk nog een brommer ofzo...hij moet nog heel wat jaartjes wachten totdat hij op ons niveau mag praten.... _O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan