Wie helpt?

Bikermouse

MF veteraan
2 aug 2002
16.589
41
Overal en nergens
Zal het ff uitleggen.



Wie wil een keer (mag ook een grote groep worden) met een motor met zijspan meegaan om mijn moeder weer eens mee te laten rijden.
Waarom zijspan?

Omdat ze niet meer achterop kan vanwege een herseninfarct.


Ze heeft toen ze 50 werd haar motorrijbewijs gehaald maar heeft de laatste tijd wat tegenslagen gehad.

Eerst kreeg ze een hartaanval en daarna kanker, waar ze gelukkig goed doorheen gekomen is.
Tot een paar jaar geleden want toen kreeg ze dus dat herseninfarct.
Dat heeft een tijd geduurt voordat ze daar redelijk goed van hersteld was en ze heeft er gelukkig weinig aan over gehouden behalve dat ze der evenwichtsvermogen kwijt is en dus zo maar om kan vallen.

Nu heb ik dus het plannetje opgevat samen met Poets om der een keer een lekkere lange rit te laten maken maar daar hebben we dus een zijspanrijder voor nodig.

Ieder ander die mee wil gaan is van harte welkom.

Tis misschien wel een idee om lekkere bochtjes te gaan maken in de Ardennen of de Eiffel

IK ben bereidt om de benzine kosten van de rijder te vergoeden want voor wat hoort wat.
 
Ik heb een linkje in een zijspantopic gezet naar dit topic dus wie weet helpt het.
Ik hoop het wel,iig succes met je zoektocht naar een zijspanrijder.
 
Hallo Bikermouse, ik vind dat je een geweldig plan hebt gelanceerd en ik zou echt graag aan meewerken, maar momenteel ligt mijn span helemaal uit elkaar. Ik ben bang dat ik hem voor de zomer misschien nog niet weer in elkaar heb. Ik hoop van harte dat 1 van de andere zijspanrijders je kan helpen.
 
Hou ons maar op de hoogte, misschien kunnen we er een tocht van maken met een hele groep motors ofzo dat zou natuurlijk hartstikke leuk zijn. :]
 
Ik heb helaas ook geen span, maar zou graag mee willen rijden als het zover is :] Wel stoer 8-) van je moeder dat ze op d'r 50ste nog even haar rijbewijs heeft gehaald *D
 
Ik heb wel een span, maar daar is ook alles mee gezegd. De betrouwbaarheid is niet optimaal en het comfort is te verwaarlozen, helemaal sinds er buiten het bestuurderszadel geen enkel zitmeubel op het vehikel te bespeuren valt.

Wel een lovenswaardig initiatief trouwens! Ik neem aan dat je je moeder in de bak wilt laten meerijden, als je met een span een bocht in stuurt is een betrouwbaar evenwichtsorgaan toch zeker een voordeel.

Groet, Prinsje
 
De mijne gaat volgende maand naar de keuring. Dan moet ik nog even leren fatsoenlijk op dat ding te rijden. Dan is alleen de vraag of en wanneer ik de Ardennen haal. :P

Wel een idee: op de eerstkomende ouwebrikkentoer rijdt het span naar alle waarschijnlijkheid wel mee. Als je nou met je ma deze kant op komt (in de auto) mag zij bij mij in het span. Jij pakt mijn motor mee en dan karren we lekker rond over de Veluwe. Is wel geen Ardennen, maar het is een begin :)
 
Ik jouw motor mee vertrouw je dat en wat voor 1 is het?
Maar je idee van de ouwe brikkentoer is wel gaaf wanneer is die?
Ik zit namelijk wel redelijk vol de aankomende tijd.
 
Niet zo vlug de moed erbij neerleggen..

Er isteveel gebeurd dat ze nu gaan denken aan een ritje verzorgen dus geef ff de kans om door te dringen...

Want ik weet zeker dat t gaat lukken :]
 
Erg leuk idee. Heb alleen geen zijspan, anders zou ik het geen probleem vinden. Mocht ik iemand tegen komen die er wel een heeft, zal ik ff naar dit topic verwijzen...
Succes met je zoektocht in ieder geval...
 
Ah das heel fijn als je dat zou willen doen...

Ik ben zelf ook al nu rond aant kijken... maar zijspan zie je hier nie zoveel.. maarja
Ik geloof wel dat er echt een komt die t aandurft een SCHOONMOEDER mee te krijgen in zo karretje })

Mocht me schoonmoeder lastig gaan doen... kan je dr gerust op de vluchtstrook uit laten stappen met een extra zetje hoor...wahahahahahahhahahaha

nee hoor geintje.. ze is lief en verdiend het ook echt :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan