Wie helpt ????

desmoduci

Die hard MF'er
20 sep 2003
518
0
Aadorp
Help ik zit met een akelig groot probleem !
Ik zoek voor een psychiatrisch gestoorde suzuki rijdster iemand die haar een beetje kan begeleiden.
Ze wil namelijk graag op m'n MS4 rijden maar denkt toch een HD aan te willen schaffen |(
Verder wil ze me in een kilt aan de bar zetten maar wil zelf het shirt droog houden .
Ik weet er geen raad meer mee !!!

HELLUP
 
Laatst bewerkt:
ook welkom op het motor-forum.

ff on-topic : prozac (handje vol en een bierglas met vodka om die pillen weg te spoelen)
 
hier is dat hulploze geval !
full
 
Whahahaha, ik ook van jou Desmoducioot,

Voel me gelijk al zo welkom hier ;)

Eerst zeuren dat ik hier moet lallen hier en dan zeg ik iets over dat Monsterlijke ding van je. Wat is mijn dank??? Zo'n achterlijke foto hahaha.

Die kilt gaat nu dus zeker door, dat aan de bar droom maar over, want je zal bier voor ons sjouwen en slaapplek moet je ook effe regelen, want nou mag je echt niet meer tussen 10e en mij inliggen hoor *D
 
Oh jee, heeft soes ook al de weg gevonden naar mf? :( . En Desmoducci ook al?
Zorg effe voor een stickertje op jullie nummerbord :]
 
Heej Tomatenboer!!!!!!!

Kom jou toch ook overal tegen :)

Waar blijven de foto's dan toch, ik hoorde al dat je een nieuwe Esther hebt, maar dan met geluid *D

En ik moest van Desmoduci hier komen en dan flikt ie me dit en denkt ie nog vrienden te blijven, mooie vent is het weer. 8-)
 
Heej Tomatenboer!!!!!!!

Kom jou toch ook overal tegen :)

Waar blijven de foto's dan toch, ik hoorde al dat je een nieuwe Esther hebt, maar dan met geluid *D

En ik moest van Desmoduci hier komen en dan flikt ie me dit en denkt ie nog vrienden te blijven, mooie vent is het weer. 8-)

Zo zeg... nachtbraker!

Hebbie geen sociaal leven ofzo?
 
Haha..Soes ech nie hoor (die hersens kraken van..tis da??sociaal leven).. trouwens we weten je ook overal te vinden he..meestal komt dat ook omdat je de boel op stelten zet!!! whahahahahaaha... :+
 
Hé soes,zal ik dan maar vertellen dat je zo normaal bent als iedereen. :} :}
Ach,dat je af en toe een feestje hebt is helemaal niet erg toch :P :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan