Wie herkend deze remtrommel????

The Puritan

Die hard MF'er
15 sep 2004
540
0
Amersfoort
Ik heb ooit een 40 spaaks remtrommel op de kop getikt, maar ik heb geen idee waar deze vanaf komt. Er zit een 17mm as in. Er zit nu een Harley velg omheen gespaakt, dus dat zegt niks. Hopelijk weet iemand hier waar deze origineel uit komt.

Foto-WQQIJGMC.jpg


Foto-KTG4DHRI.jpg


Foto-YITJKQMW.jpg


Foto-46FF3RZD.jpg


Foto-H6XQ7UIA.jpg


Foto-WLYUBARD.jpg


Foto-TWL67PPN.jpg
 
Op foto 3... is dat geen Yamaha tekentje ?

Kan er niet echt veel wijs uit omdat het zo vol zit met verf, maar het lijkt er wel een beetje op :)
 
lastige...eerste indruk is engels
maar het lijkt alsof ik een CZ teken zie?
 
Als het engels zou zijn, dan zou er toch geen 17mm as inpassen? Die gekke eilanders gebruiken toch alleen inch maten?
 
nou, eerste indruk bij mij was: zeker geen engels - maar wat het dan wel is?
Ik zou in eerste instantie in de japanse hoek (blijven) zoeken daar lijkt m.i. het meest op.
 
Probeer is een betere foto te maken van de remschoentjes, en dan doel ik op het tekentje dat tussen de 4 nullen staat.

e.v.t. ook een foto van de andere kant, als de tekentjes en nummertjes e.d. maar lekker duidelijk zijn :)

Overigens heb ik op de nummers van de remschoenen niets kunnen vinden op google, (nummer) brake, partnumber, motorcycle etc. brachten geen resultaat.

edit : En op de laatste foto staat links ook iets geschreven, maak daar ook is een goede foto van :)
 
Laatst bewerkt:
Op dat logootje op de remschoenen staat G G.

Foto-RZJELR38.jpg


In de trommel staat volgens mij (Jammer van dat geboorde gat) No 26655\C en ook dat G G logo.

Foto-DRUCPY4T.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan