Wie herkent deze hugger/achterspatbord !!!

Ducky19

MF'er
21 jun 2005
154
0
IJmuiden
Mf'ers,

ik ben al een tijd opzoek waar deze hugger/spatbord bij hoort. Ik heb hem op MP gekocht in de hoop dat hij op mijn GSXR 750 (2001) paste. Maar dat gaat niet lukke '( '(

Maar nu weet ik ook niet waar hij wel bij hoort. De vorige eigenaar wist het ook niet..

Wie o wie herkent deze hugger en kan zeggen bij welk merk, type en eventueel jaartal deze hoort.. :)













Waar de hugger NIET op past:

Suzuki GSXR 750 2001-2003 (K1 t/m K3)
Suzuki GSXR 750 1992-1993 (W)
 
Laatst bewerkt:
Ziet er uit als aftermarket (carbon?) en die dingen worden meestal niet voorzien van een nummer/merk. Misschien dat je eens op de site van bijvoorbeeld motorvoordelig kunt kijken of je iets gelijkends vind?
 
Laatst bewerkt:
Ziet er uit als aftermarket (carbon?) en die dingen worden meestal niet voorzien van een nummer/merk. Misschien dat je eens op de site van bijvoorbeeld motorvoordelig kunt kijken of je iets gelijkends vind?


Het is geen carbon, dat het aftermarket is wel duidelijk in de afwerking..

Maar ik dacht het gevonden te hebben GSXR 2004-2005.. Maar de uitstulping aan de linkerkant zit niet op de brug. Van latere Suzuki zijn de kleinere varianten met een bouw in het midden van de achterbrug aan de boven zijde :X :X :X
 
Ik vraag me eigenlijk af wat je gaat doen als je t weet.....

- óf koop je de motor waar deze hugger bij hoort?
- óf koop je de hugger die op je motor past?

:+

Kijk ook eens bij Kawasaki.....ER6-modellen hebben volgens mij ook een gat om m vast te zetten in t midden van de brug

Succes Rich!!
 
Ik vraag me eigenlijk af wat je gaat doen als je t weet.....

- óf koop je de motor waar deze hugger bij hoort?
- óf koop je de hugger die op je motor past?

:+

Kijk ook eens bij Kawasaki.....ER6-modellen hebben volgens mij ook een gat om m vast te zetten in t midden van de brug

Succes Rich!!


Yo Fastlane ,

Long time no seen..

Nee, ik ga niet de motor kopen die bij de hugger wordt. Maar ik kan hem dan wel beter te koop zetten. Nu is het niet duidelijk.

Ik ben wel van plan er een bij deze te kopen. Maar FF wachten totdat ie zijn beurtje heeft gehad...

Bedankt Rik.
 
Misschien leuk om toch te proberen om m pas te maken?

Zoals eerder vermeld zou t een polyester huggert zijn.....zagen, matjes, lijm enzo....

Je hebt eerder je motor aangepakt, en t is een leuk tijdverdrijf :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan