Wie herkent dit remschakelsetje

Ninjaturtle

MF veteraan
Donateur
28 nov 2005
6.026
1.112
Alkmaar
Wie o wie weet het merk van dit rem-/schakelsetje?? Week of twee ben ik gevallen en ik heb een nieuw stepje nodig en een nieuw schakel'pookje'. Maar ja, als ik niet weet welk merk het is, valt er weinig te bestellen ;).

Het schijnt een GB moto te zijn, maar op de site kan ik weinig vinden. Mailtje naar hen is wel onderweg maar ik heb nog geen reactie gehad.

full
 
Gewoon iets universeels monteren?
Nee, helaas niet, vandaar mijn mailtje. Degene die mij deze set verkocht heeft verklaard dat het een GB Moto is. Ik hoop dat hij gelijk heeft

Gewoon iets universeels monteren?
Heb ik gedaan :). Rij nu met een boutje rond als schakelpookje :Y.
Wat ik nu mis is dat ik het pookje af kan stellen. Zoals je op de foto kan zien zit het pookje aan een plaatje. Achter dit plaatje zit een driehoek en deze driehoek past weer in een soort tandwiel. Snap je hem nog ;). In ieder geval, ik kan het pookje dus ook afstellen op de stand die voor mij prettig is. Ben overigens wel bang dat het op universeel gaat uitdraaien :/.
 
Nog twee foto's als herkenningspunt. Het zijn foto's van mijn rempookje. Deze mis ik dus aan de schakelkant -O- . Het is allemaal uit 1 stuk gemaakt en het zwarte deel kan draaien. Dat deel zit dan wel weer met een bout vast. Herkent iemand dit? Zo niet, dan wordt het misschien toch - zoals Boutje al zegt - laten maken. Zal wel weer wat gaan kosten :/ .

full


full
 
Laatst bewerkt:
1-2 bochtjes verder en je moet een nieuw pookje. ;)
Ik gaf het goede tempo aan op de natte baan. Dat zie je maar weer.

Nu hoop ik dat ik volgend jaar niet ga liggen. :X
 
1-2 bochtjes verder en je moet een nieuw pookje. ;)
Ik gaf het goede tempo aan op de natte baan. Dat zie je maar weer.

Nu hoop ik dat ik volgend jaar niet ga liggen. :X
Hahaha, inderdaad. En waarom, omdat ik eerder ging remmen vanwege een andere valpartij -O- . Anders had ik daar nooit gelegen B| .

Maareh, je hebt dus geen idee welk merk rem-/schakelset ik heb?
 
Hahaha, inderdaad. En waarom, omdat ik eerder ging remmen vanwege een andere valpartij -O- . Anders had ik daar nooit gelegen B| .
Gelijk verbieden die rood/witte FZR's. :r ;)
Maareh, je hebt dus geen idee welk merk rem-/schakelset ik heb?
Daar heb ik me nou echt nog nooit in verdiept. Origineel vind ik mooi zat. :$

Ik heb even gekeken bij Danmoto, maar die zijn niet verstelbaar. O-)
Nog eens hier een avondje zoeken. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan