Wie is dat met die Gixxer fighter ??

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
Ik zie delaatste tijd in en rond Meppel een vent rijden met zwaar verbouwde Gixxer, heel hoog smal kontje met een dikke pijp in het midden eronder, enduro koplampje en nummerbord aan de zijkant.....wie is dat ??

(Heb helaas geen foto van het ding maar hij reed me vanmorgen bij Zwolle Noord weer voorbij richting het zuiden)

Post hem bij MF'er gespot..meer kans op herkenning als iemand hem kent ;)

Ik ken wel iemand met een motor die er een beetje op lijkt, maar die motor is geboren als een cbr1000
achter_724.jpg

dsc00684.jpg

heeft die kerel nu een stuk flexibele buis als uitlaatbuis gebruikt of is da schijn en zit er een metalen buis onder?
t'is dak wil weten of da macheerd met flexibele buis, das wel een pak handiger bij seatpipes :)

ja, hij wilde iets anders, dus hij had hem hiervoor met ander kuipwerk al eens laten schilderen met een spons door zijn kleine nichtje, en nu wilde hij weer iets wat een ander niet heeft, dus een auto uilaat eronder, dat past een beetje rot met je bochten, dus een stuk flex wat ook bij vrachtauto`s gebruikt wordt ertussen gezet.
Ik geloof dat er ook nog een torbo of nos kitje op zijn verlanglijstje staat. Voor de rest is dat fing wel apart, en of iemand hem mooi vind boeit hem dus echt voor geen meter. :)

Die Gixxer valt in ieder geval op; ik zag'm vanmorgen ook bij Zwolle-noord. Ik reed zelf op de andere kant, dus ik kan je niet verder helpen

Terug
Bovenaan Onderaan