Wie is de beste race sportverslaggever?

Beste Racesportverslaggevers

  • Zijn de engelsen

    Stemmen: 52 77,6%
  • Zijn de italianen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zijn de spanjaarden

    Stemmen: 1 1,5%
  • Is vd Goorberg

    Stemmen: 8 11,9%
  • Is Iwan vd Valk

    Stemmen: 5 7,5%
  • Is een duo;1 feitenkenner en 1 sportenthousiast

    Stemmen: 1 1,5%

  • Totaal aantal stemmers
    67
Ja ik begin over taalgebruik, ik stoor mij aan het taalgebruik van vd Goorberg. Iemand die op TV commentaar geeft behoord normaal nederlands te spreken. Dat heeft niets te maken met mijn taalgebruik. Patrick praat geen nederlands met zijn verzonnen en aan elkaar geplakte woorden.

Voor de 2e keer, als jij mij op mijn taalgebruik wijst, doe het dan zelf ook goed. Want nu doe jij precies waar jij bij mij naar wijst! Jij gebruikt 2 keer over "je", waar "jij" moet staan. Nu genoeg off-topic geleuter.

Is dat echt zo? Je hebt in ieder geval lange tenen voor iemand die commentaar heeft op een ander.
 
Whitham en Burnickle! Heerlijk om daar naar te luisteren. Als het dan toch echt moet en echt niet anders kan luister ik ook naar vd Goorbergh, wel saai maar technisch erg goed onderlegd *D
Whitham en Burnickle :} Af en toe heerlijk droog. Bijv. paar jaren terug bij de Superbikes op Assen:

Burnickle: '....now he is on to his flying lap up to fifth gear
heading down to the 'hawrboggt' that is the first right hander'
Whitham:'easy for you to say'
Burnickle: 'no it's not actually'
Whitham: 'all these corners have names I have to say but we can't pronounce
any of them...'
 
Whitham en Burnickle :} Af en toe heerlijk droog. Bijv. paar jaren terug bij de Superbikes op Assen:

Burnickle: '....now he is on to his flying lap up to fifth gear
heading down to the 'hawrboggt' that is the first right hander'
Whitham:'easy for you to say'
Burnickle: 'no it's not actually'
Whitham: 'all these corners have names I have to say but we can't pronounce
any of them...'
_O- Die namen zijn voor buitenlanders wel echt onmogelijk ja :P
 
Whitham en Burnickle :} Af en toe heerlijk droog. Bijv. paar jaren terug bij de Superbikes op Assen:

Burnickle: '....now he is on to his flying lap up to fifth gear
heading down to the 'hawrboggt' that is the first right hander'
Whitham:'easy for you to say'
Burnickle: 'no it's not actually'
Whitham: 'all these corners have names I have to say but we can't pronounce
any of them...'
Hahahaha...leuk :/
Ik zeg..prudsers!


Als Nederlands commentatoren zoiets zeggen over een Brits circuit dan hebben ze er geen verstand van.. B|
 
Laatst bewerkt:
Het seizoen begint weer en dus is zoals elk jaar het afzeiken richting de commentatoren ook weer begonnen. Diederick de Vries is een mongool uit de Achterhoek en Patrick van de Goorbergh een bezopen Brabander. Alle Nederlandse commentatoren zijn slecht en alle Engelse geweldig. Beetje ongeloofwaardig allemaal.
:^

Met voetbal soortgelijk iets, in spanje hoor je dan een halve minuut lang "gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool"!!!!!!!!!!!!
Ontzettend leuk, zit ik niet op te wachten.. B|

Maar jij geniet er blijkbaar van :+

Klagen is zo gemakkelijk, ga dan zelf commentaar geven.
:^

smaken verschillen, einde discussie :W
Helemaal waar. Hoewel discussiëren best leuk kan zijn is dit onderwerp zo'n kwestie van uitgesproken voorkeur dat het bijna niet leuk meer is ;)

Allard Kalf is verreweg de meest irritante presentator die ik ken :Y
Olaf maakt ook veel te veel fouten. Zoiets kan je gewoon niet alleen, daarvoor gebeurt er te veel.
Allard was ook ironisch, Olav ben ik wel van gecharmeerd ;)
 
Laatst bewerkt:
die 80jarige lul de behanger die altijd de verslaggeving doet van de TT. (op 't circuit zelf)

Shjtevan Brraaaadddel
 
Volgens mij niet, maar ik weet wel dat ze die verslaggever beter in een verzorgingstehuis kunnen plaatsen. Wat een tranentrekkend slap geouwehoer

Dan wens ik jou de komende jaren nog veel succes op Assen , en dat je er nog maar vele jaren aan kan ergeren . _O- :W
Kijk naar de races .....en twee tipjes , blijf thuis of neem oordopjes mee . ;)
 
Dan wens ik jou de komende jaren nog veel succes op Assen , en dat je er nog maar vele jaren aan kan ergeren . _O- :W
Kijk naar de races .....en twee tipjes , blijf thuis of neem oordopjes mee . ;)

Is wel jammer dat die Jan de Fooi er nog steeds zit. Er zijn er zat die zijn werk veel beter kunnen voor een stuk minder geld :+
 
Dan wens ik jou de komende jaren nog veel succes op Assen , en dat je er nog maar vele jaren aan kan ergeren . _O- :W
Kijk naar de races .....en twee tipjes , blijf thuis of neem oordopjes mee . ;)

_O-

We hebben ooit de gedachte gehad om de speakerkabels door te snijden.
Elk jaar op Assen hoor je hetzelfde cassettebandje met oa "Thunderstruck" er op. En inderdaad slaapverwekkend commentaar. Gelukkig blijft het bij de gedachte :P

Vind overigens wel dat de vrouwelijke commentator op Assen een mooie uitspraak heeft. Zoals zij "der Max Neukirchner" uitspreekt, kunnen de Duitsers het zelf niet :)
 
Laatst bewerkt:
Waar mensen zich druk over kunnen maken :z
Denk om jullie hart.
Ze kunnen er ook niemand neerzetten en alleen beelden uitzenden.
Maar ik vind dat PvdG,Diederick en Iwan het helemaal niet zo slecht doen.
Ik doe het ze niet na in ieder geval :N
Patrick is technisch erg goed,Iwan is een behoorlijke motorsportfanaat(zacht uitgedrukt)en weet volgens mij gerust wel wat dingen. :Y
Je moet alleen tijdens een live uitzending er wel net even opkomen ;)
Ik kan me voorstellen dat je op zo`n moment af en toe wel eens wat vergeet,iedereen vergeet wel eens wat.

Omdat Patrick al voor stond,maar op Iwan gestemd :P

Het enthousiasme van de engelsen vind ik ook prachtig,afgelopen weekend de samenvatting van het BSB seizoen nog maar even gekeken.
Man,man,wat kunnen die gasten lullen :}
 
Waar mensen zich druk over kunnen maken :z
Denk om jullie hart.
Ze kunnen er ook niemand neerzetten en alleen beelden uitzenden.
Maar ik vind dat PvdG,Diederick en Iwan het helemaal niet zo slecht doen.
Ik doe het ze niet na in ieder geval :N
Patrick is technisch erg goed,Iwan is een behoorlijke motorsportfanaat(zacht uitgedrukt)en weet volgens mij gerust wel wat dingen. :Y
Je moet alleen tijdens een live uitzending er wel net even opkomen ;)
Ik kan me voorstellen dat je op zo`n moment af en toe wel eens wat vergeet,iedereen vergeet wel eens wat.

Omdat Patrick al voor stond,maar op Iwan gestemd :P

Het enthousiasme van de engelsen vind ik ook prachtig,afgelopen weekend de samenvatting van het BSB seizoen nog maar even gekeken.
Man,man,wat kunnen die gasten lullen :}

Haha, je hebt een punt hoor. De een vind een specifieke commentator geweldig. En de ander vind diezelfde commentator verschrikkelijk. Er zal altijd commentaar op het commentaar zijn. Maar probeer het zelf maar eens.
 
Dit..

Waar mensen zich druk over kunnen maken :z
Denk om jullie hart.
Ze kunnen er ook niemand neerzetten en alleen beelden uitzenden.
Maar ik vind dat PvdG,Diederick en Iwan het helemaal niet zo slecht doen.
Ik doe het ze niet na in ieder geval :N
Patrick is technisch erg goed,Iwan is een behoorlijke motorsportfanaat(zacht uitgedrukt)en weet volgens mij gerust wel wat dingen. :Y
Je moet alleen tijdens een live uitzending er wel net even opkomen ;)
Ik kan me voorstellen dat je op zo`n moment af en toe wel eens wat vergeet,iedereen vergeet wel eens wat.

Omdat Patrick al voor stond,maar op Iwan gestemd :P

Het enthousiasme van de engelsen vind ik ook prachtig,afgelopen weekend de samenvatting van het BSB seizoen nog maar even gekeken.
Man,man,wat kunnen die gasten lullen :}

..en dit..

Haha, je hebt een punt hoor. De een vind een specifieke commentator geweldig. En de ander vind diezelfde commentator verschrikkelijk. Er zal altijd commentaar op het commentaar zijn. Maar probeer het zelf maar eens.

..zegt 't allemaal (zo zeggen de Britten dat toch..?), punt. ;)
 
_O-



Beste vent die Jaap, maar was altijd zo druk bezig met praten over vroeger dat hij inhaal acties nog in de herhaling nog miste. :z

Nee, we klagen wel maar wat dat betreft zijn we er met Frank Weeink en Diederick de Vries/Patrick van den Goorbergh wel op voorruit gegaan.
Ik vind Diederick de Vries tijdens de TT ook beter aan te horen dan Jan de Rooij :r
 
die Jan de Fooi wil elke 5 min.dat er geklapt wordt voor iemand...probeert op een Ome Willem achtige manier sfeer te scheppen ,maar verziekt het daarna zelf weer door in- en in slecht commentaar rond te blaten _O-
 
We hebben in de motorfiets racerij iemand als Olav Mol nodig. Goed op de hoogte, kent een hoop mensen uit het wereldje persoonlijk, let altijd op, ziet bijna alles gebeuren. En kan met zijn stem (niet onbelangrijk als commentator) alleen een hoop drama in een moment stoppen.

Ik vind F1 verder weinig aan, maar je waardeert dan wel een kundig verslaggever als Mol. Zelfs Kalff als sidekick is dan nog te pruimen.
 
Ik zou het best eens willen proberen eigenlijk. Had de Motorbeurs in Utrecht niet zo'n contest waarin je het kon proberen en de winnaar werd dan tijdens een SBK uitzending uitgenodigd in de studio? :) Maar de MBU is net voorbij natuurlijk, weet eigenlijk niet eens of deze uitdaging ook dit jaar aanwezig was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan