Wie is de Ghostrider?

wanneer je hier klikt kom je op één of andere zweedse pagina wat één van de weinige zoekresultaten op die naam is (pseudo = no1). Zegt deel uit te maken van swt-racing, maar de gegeven link werkt niet en wanneer je op swt-racing zoekt vind je ook niet veel soeps. Denk dat het redelijk veilig om te zeggen dat wanneer hij een sport verleden heeft deze niet echt imposant is.
of ie dood is wordt hier al over gediscuseerd (tevens over pascal / le prince noir)

moet trouwens zeggen dat zijn bovenlichaam op de DVD (tijdens het zetten van de tattoo) een stuk breder lijkt dan dat mannetje op de gegeven foto...
 
Allemaal verkeerd, dit is de de enige echte:

biker.gif
 
Als je zoekt op Patrik Fürstenhoff(zonder c). vind je idd wat info. Of het Ghostrider is....ik weet het niet. Wel nog en foto van hem(als hij het is),en volgens mij staat er achterop z'n shirt ghostrider... Hij doet dan niet veel moeite om z'n identiteit geheim te houden :?

428_pict1455.jpg
 
Fok...als ik het geld had deed ik toch een bodje... *D

Maar ik heb geen geld '(

Ik zou er goed over nadenken.
We weten allemaal dat die motor niet altijd heeft binnen gestaan en zeker niet van een oud vrouwtje is geweest :)

Wel weten we dat deze motor tijdens een politie-achtervolging een wheelie maakte
:}

In de woorden van ALI G:

RESTEPC....
wicked
 
hangt leuk turbootje onder die motor op het plaatje hierboven :9~

maarreh...ik had helemaal niet verwacht dat et zo'n ouwe vent was :X
 
Die shirts zijn gewoon te koop via zijn site! :D Dus als ik er een aan trek ben ik de Ghostrider! :D Ik heb ook een breed schoudergedeelte dus... :D
 
maar wat is zn geschiedenis?

heeft ie nog geraced vroeger ofzo? hoe zit dat

Hij schijnt geraced te hebben, maar het fijne weet ik er niet van. Schijnt niet succesvol geweest te zijn.

Wel of niet succesvol. Hij is 10 maal zo goed dan mijzelf.
 
een ding is zeker die kerel leeft gewoon nog, anders zou zijn forum op zijn site niet zo levendig zijn lijkt mij zo!

maar niemand heeft het over die gasten die zijn dolledwaze ritjes filmen? die kunnen ook goed hard blazen zeg!!!! (is dit wel bij de ghostrider..ik d8 dat ik namelijk gasten zag meeblazen en de rit te filmen..maar na een paar trailers gezien te hebben van de echte ghostrider , twijfel ik.. was dat bij the black prince dan?)

quotje van de site

Viewing profile :: Ghost Rider
Avatar All about Ghost Rider

Site Admin
Joined: 19 Sep 2002
Total posts: 616
[8.22% of total / 1.33 posts per day]
Find all posts by Ghost Rider
Location:
Website:
Occupation:
Interests:



maarre dit bewijst natuurlijk niet veel, maar de indruk wordt iig gewekt dat hij nog leeft!zn laatste post is van de 20ste , dus deze kerel viert gewoon kerst !!

wel geinig om te zien dat er maar 4800 euri voor die bike wordt geboden van hem, wel logisch want als je ziet wat er allemaal mee uit is gevroten...gsx1000 brrrrrrrr !!!!! wel leuk..
 
Laatst bewerkt:
oke sorry .....voor mijn reactie.....komt vast dat ik vandaag al de hele dag binnen zit. k.t kerst
maare volgens mij zit je er een beetje naast , en is dit de ghostrider hi hi hi
(Afbeelding)

maar ook ik kan er naast zitten :+ :+

Kan niet!

Die gebruik ik altijd bij mijn favoriete sport



dwarfthrowing...
 
Als ie zich dan toch kapot rijdt hoop ik dat de cam's en de harddisk niet beschadigd zijn, dan kunnen zijn vrienden en familie en de buitenwereld zien hoe ie zich de dood heeft ingejaagd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan