Wie is de schuldige?

Gewoon zeggen dat je een brandbom vervoerd dan zijn er zo.De bom is dan je bandstoftank.kwestie van juist formuleren.
 
Motor is economisch totallos verklaard, mag ik er nu mee verder rijden totdat de hoogste bieder de motor komt ophalen?
 
De auto ging weer aan het verkeer deelnemen en ging ook nog keren.
Bij dit soort bijzondere manoeuvres moet de auto al het verkeer voor laten gaan.
Sterkte met de zaak.
 
Motor is economisch totallos verklaard, mag ik er nu mee verder rijden totdat de hoogste bieder de motor komt ophalen?

Dat hangt ervanaf of de verzekering jouw schade vergoed, met of zonder behoud van voertuig Als het "met behoud" is krijg jij geld en je mag de motor houden en kun je ermee doen wat je wilt. Als het "zonder behoud" is, dan wordt de motor eigendom van de verzekeraar en mag jij er niets mee (maar krijg je wel meer geld).
 
Motor wordt in beslag genomen door de verzekeraar en ik krijg de dagwaarde vergoed. In de tussentijd heb ik 600 km ermee gereden (mooi weer he..) Dit zal toch geen problemen opleveren?
 
Motor wordt in beslag genomen door de verzekeraar en ik krijg de dagwaarde vergoed. In de tussentijd heb ik 600 km ermee gereden (mooi weer he..) Dit zal toch geen problemen opleveren?

Geen idee, ik zou er nu in ieder geval niet meer mee rijden, en zo snel mogelijk de overdracht naar de verzekeraar regelen.
 
maar wat is voor de rest de nut van dit topic? als er meer als 20 mensen zeggen dat het haar fout is keert de verzekering uit?

TS vraagt wat wij ervan denken en dat zeggen we hem...

Den dat TS ook wel weet dat de uiteindelijke beslissing bij de verzekeringen ligt en niet bij ons...

Vragen staat vrij hé ;)
 
Motor wordt in beslag genomen door de verzekeraar en ik krijg de dagwaarde vergoed. In de tussentijd heb ik 600 km ermee gereden (mooi weer he..) Dit zal toch geen problemen opleveren?

De verzekering is, op het moment dat jij hun bod hebt geaccepteerd, eigenaar van de motor geworden. Als eigenaar zullen ze niet blij zijn als jij de waarde nog verder vermindert, je loopt ook de kans nog meer schade te maken.
Daarnaast is de vraag in hoeverre de motor technisch nog betrouwbaar is.
 
De schuldige is nu bekend. De tegenpartij heeft de schuld erkent en alles wordt geregeld (dagwaarde motor en letselschade) Het is dus weer tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe motor. In elk geval bedankt voor alle reacties!
 
De schuldige is nu bekend. De tegenpartij heeft de schuld erkent en alles wordt geregeld (dagwaarde motor en letselschade) Het is dus weer tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe motor. In elk geval bedankt voor alle reacties!

Da's mooi.

Doe jezelf een lol en controleer (vergelijkbare motoren qua kilometerstand enz.) of de dagwaarde redelijk overeen komt met de werkelijke waarde. Soms ligt de werkelijke verkoopwaarde duidelijk hoger. In dat geval: hogere waarde claimen en de uitdraaien van het internet bijvoegen.

Ander punt: als je zelf een beetje handig bent en goede/goedkope onderdelen adressen kent, kan het soms lonend zijn het "wrak" zelf terug te kopen en te repareren.
 
Laatst bewerkt:
Marktplaatswaarde (als dat bestaat) is - en krijg er - voor dus ze hebben het ruim genomen. Komt denk doordat de opkoper er veel voor had geboden. Ik kan me er overigens prima in vinden, compenseert weer de lage letseluitkering denk ik
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan