Wie is dit ventje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lecram

MF veteraan
18 nov 2002
3.602
22
Barendrecht
Dit mannetje (achterop de scooter) zie je steeds om Rossi heen zwermen. Hij is duidelijk geen monteur en volgens mij hoort hij ook niet bij het team van Rossi.

rs20062006512152506561486940.JPG
 
Dit mannetje (achterop de scooter) zie je steeds om Rossi heen zwermen. Hij is duidelijk geen monteur en volgens mij hoort hij ook niet bij het team van Rossi.

http://www.rossifumi.it/images/foto/foto/rs20062006512152506561486940.JPG ((Afbeelding))
jah snap je niet heh , hij heeft duidelijk Kawa. kleertjes aan :? O-) :+
 
Is sinds eeuwen de sidekick van Rossi. Is al bevriend met hem sinds de kleuterschool, overal waar Rossi gaat zie je hem ook. Ben alleen even zijn naam vergeten.
 
Is sinds eeuwen de sidekick van Rossi. Is al bevriend met hem sinds de kleuterschool, overal waar Rossi gaat zie je hem ook. Ben alleen even zijn naam vergeten.


:^

Kan het nu even niet vinden, maar er stond laatst een interview met Rossi in Motor Magazine waarin hij over die vriend vertelde.
 
Uccio!

Het homo maatje van Rossi.






:+

misschien in tijden als zijn VRIENDIN er niet bij is...je kon haar laatst zien toen hij uit zijn motorhome kwam,hij gaf haar een kusje voor ie ging racen...echt niks mis mee met deze damen!!!


of is het een dekmantel,om zo de liefde voor zijn vriend verborgen te houden :X
 
En vervolgens belden de motorrijders elkaar op en gingen in een groep motorrijden en wijvepraat houden.

Bedoel maar.
 
hehe.. dat lijkt me echt super om net als die kerel gewoon elk motogp weekend met dat team mee te gaan enzo.. alleen t kost wel hoop tijd, je ben zo van woensdag tot maandag weg.
 
hehe.. dat lijkt me echt super om net als die kerel gewoon elk motogp weekend met dat team mee te gaan enzo.. alleen t kost wel hoop tijd, je ben zo van woensdag tot maandag weg.

Hij zal ongetwijfeld in loondienst zijn hoor. Ik denk dat je wat dat betreft weinig medelijden met hem hoeft te hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan