Wie is dit?

Ebut

Rookie
19 sep 2006
4
0
Damwoude
Onderweg naar de VWForum meeting in Nieuwegein [zondag de 17e september] kwamen we deze meneer tegen. Vond die motor met bijpassende helm dusdanig vet, dat ik er een rolling shot van wou schieten. Deze meneer merkte dat op en bleef mooi even naast ons rijden. Daarvoor wou ik hem heel hartelijk bedanken! Had mijn duim opgestoken, waarop ik ook een duim terug kreeg. Ook wou ik graag weten wat voor motor dit nou eigenlijk is.
Ik zat achterin een witte Passat 35i Variant met zwarte velgen.

SSA40696.jpg
 
Zat er een MF sticker op de kentekenplaat?
Zoja... succes met vragen, ik ken em niet
Zonee dan vind je wellicht eerder de speld uit de hooiberg 8-)
 
Welkom op MF!
Grappig dat je je speciaal hiervoor aanmeldt ;)

Ken de motor niet, dus ik kan je niet helpen.
Hij heeft echter wel een Goldwing-achtige V6, dus dat zal de zoektocht wellicht vergemakkelijken.
Pin me er echter niet op vast, ik kan er ook wayy naast zitten.
 
een beetje gepimpt... dat wel.. :9

Van wikipedia:

The Honda Valkyrie is a motorcycle manufactured by Honda, from model years 1997-2003.

The Valkyrie engine was a 1520cc six cylinder liquid cooled boxer engine transplanted from Honda's Goldwing model. This was unusual since most `cruiser' style motorcycles were based on a V-twin engine design similar to the engine of a Harley-Davidson. In its transplant from the Goldwing, the most notable engine changes were the camshaft and the change to 6 individual carburetors, one for each cylinder. These changes were made to increase power and torque. These changes also gave the engine a little more character by giving it a unique sound.

Depending on the point of view, the Valkyrie could be called the first true `Power Cruiser` motorcycle. Some would say this title fell to the 1983 Honda V65 Magna, and others disagree, stating that the V-Max from Yamaha was the true original `Power Cruiser` first introduced in 1985.

nieuwe model:

http://www.hondabikes.net/pictures/honda-valkyrie-rune.jpg :X
 
Ah. Dank :) ik ben niet zo into die modellen. VOnd het ook een extreme V-hoek, maar het is dus gewoon een boxer :X .
Weer wat geleerd.
Edit: Lees in dat stukkie net wel dat het dus wél een goldwing motor was ;) . Hebben die dan ook boxers? Wéér wat geleerd.
 
je hebt hem toch al een bedankje verwezen dmv een duimpje opsteken??

en zn helm vind je wel weer terug op internet, gewoon ff beetje zoeke?? :9 :W
 
Dankuwel voor de info allemaal ;)

En heb niet gelet op een MF sticker.

En die helm leek me custom geverfd, omdat hij perfect past bij de motor.
 
Haha. Ik ga later ook zeker mijn motorrijbewijs halen. En dan een lekkere dikke chopper, die vind ik nog altijd het mooiste.
Maar eerst even sparen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan