wie is een goede motorscooterdealer regio Rotterdam

mippy

Die hard MF'er
19 okt 2005
349
0
ouderkerk aan den ijssel
Hallo ik moet binnen kort voor een beurt met mijn t-max.
Maar waar ga ik naar toe Motoport rotterdam? Safe????? ik heb geen ervaring met de kleinere dealers in de regio, heb ook aan Hans van wijk zitten denken.
graag wat advies of ervaringen als deze bekend zijn.
groeten Pim.
 
wat voor beurt heb je nodig ? 20.000 ? moet er een snaar vervangen worden?

De rest zoals remblokjes, olie, naafolie, filters etc kan je best zelf proberen met een werkplaatshandboek
 
Een kleine beurt, de grote heeft hij gehad toen ik hem kocht.
Bij motoport Breda. ik heb de rekening op kunnen vragen, bijna 700 euro incl nieuwe banden en de riem en de filters ik vond dat al een aardige rekening.
 
Goedhart is wel aardig ja.
Ik heb wat prijzen opgezocht voor als je het zelf wilt doen
Alle prijzen inc btw en verzendkosten

Voorband: Pirelli gts23 120/70/14 = 57 euro
Achterband Pirelli gts24 150/70/14 =68 euro
Olie: 24 euro
Luchtfilter: 19,95
remblok voor en achter : 24 + 28 = 52 euro
naafolie: sae80 0.7Liter = 27 euro
Koelvloeistof = 10 euro
Oliefilter: 11 euro

Op uurloon loop je natuurlijk leeg, en op een zonnige zaterdagmiddag kan je al veel zelf doen. Die snaar vervangen lukt mij ook niet, als de mijne straks op de 20.000 staat gaat ie ook naar een garage :)

succes !
 
Laatst bewerkt:
Ja dat klopt, op uurloon loop je leeg.
Mijn vorige motoren (suzuki gsxr, ktm 950 sm, aprillia rs 250 ) deed ik ook altyd zelf, bij ons heb je de motorkelder bij deze doe het zelf garage kun je een brug gebruiken voor 6 euro per uur incl gereedschap.
Als je er niet uit komt, loop de eigenaar daar ook rond hij kost 50 euro per uur en rekend schappenlijk dus meerdere vragen en dus meer tijd rond hij ruim af, alleen alle onderdelen moet je daar bestellen!!.
Misschien dat ik de kleine beurtjes en banden daar wel doe, ik wou hem naar de garage brengen ivbm tijdgebrek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan