Wie is er allemaal op de beurs geweest

''wie is er allemaal op de beurs geweest'' moet zijn ,,wie zijn er allemaal op de beurs geweest,, goed he van mij :+ nu krijg ik vast bonus punten :9
 
Ik was er ook (vandaag) en heb alleen toevallig eBuZzE gespot bij het stuntrijden, verder niemand gezien van MF.
 
full
 
Ja ik was ook van de partij, en heb cbrclub.nl nog gesponsord door er een mok te kopen, kreeg er ook nog een pen bij cadeau!

Maar we zijn wel goed aan het shoppen geweest.
me vriendin heeft een compleet allweather pak + handschoenen en laarzen gekocht.
en ik nieuwe laarzen en een nieuwe allweather broek.
dus we zijn goed aan 't spekken geweest, maar we hebben weer mooi spul.
de foto's komen nog.
 
Ik ben zaterdag de hele dag geweest, het was erg gezellig!
Ik heb een heleboel mooie mannen gezien, maar of er iemand van jullie bij zat????
 
leuke topic naam eigenlijk valt me nu pas op ,,Wie is er allemaal op de beurs geweest,, is niet echt nederlands :X
Hoezo klopt niet?
Dat iedereen nou een verkeerd antwoord geeft kan ik niks aan doen, ik was alleen benieuwd wie dr op de beurs was geweest :P

@Nienke, ik heb dr nog een paar hoor van je vriendje :)
 
En ikke zijn ook geweest met aanhang ,hellaas geen digitale piccies ,kep zon tent gekocht die je in 1 seconde opzet (paraplusysteem) voor 80 euro !
 
Ik ben zaterdag de hele dag geweest, het was erg gezellig!
Ik heb een heleboel mooie mannen gezien, maar of er iemand van jullie bij zat????

Heeeejjj, da's leuk, ik ben gespot!! :}
:+

Was donderdagavond al ff snel geweest, zaterdag nog een keer alleen toen op de motor. Heel weinig (lees geen) MF stickertjes gezien
 
Heeeejjj, da's leuk, ik ben gespot!! :}
:+

Was donderdagavond al ff snel geweest, zaterdag nog een keer alleen toen op de motor. Heel weinig (lees geen) MF stickertjes gezien
kheb wel 1 sticker op parkeerplaats gezien :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan