Wie is er allemaal op de beurs geweest

Ik was er ook (vandaag) en heb alleen toevallig eBuZzE gespot bij het stuntrijden, verder niemand gezien van MF.
Dokkie moet je mij toch uitleggen hoe je wel iBuzz kan zien maar Mini Mistress en Miss Stuntie en natuurlijk AVZ zelf mist tijdens dezelfde stuntshow???

Ze deden ze namelijk allen met zijn allen ;)

Trust me I know I've been there 4 days B| ;)
 
Henkes is ook geweest.....op vrijdag.
Ut was gezellig druk :( ...zal ik maar zeggen. ;)

(ook nog op de V-Max stand geweest) 8-)
 
Ik was er op vrijdag 8-) Deze mensen ook..weet iemand of dat dit MF-ers zijn :?
Zoja stuur ff een mailadres :)

70724


70726
 
Kan ik niet pinnen? :+
Ehm, de beurs is afglopen, over, is niet meer, einde. Helaas helaas, dus ook niet meer pinnen, chippen, contand betalen, lening afsluiten, onder rembours, afbetaling of wat dan ook :P
 
Ehm, de beurs is afglopen, over, is niet meer, einde. Helaas helaas, dus ook niet meer pinnen, chippen, contand betalen, lening afsluiten, onder rembours, afbetaling of wat dan ook :P

Zeg dan gewoon dat ze d'r zaken weer bij de dealer moet afhandelen. Daar kan je vaak wel pinnen, chippen, contant betalen en- of op rekening betalen. Soms moet je idd wat lenen voor het betalen van de rekening, soms ook niet... :P
 
Zeg dan gewoon dat ze d'r zaken weer bij de dealer moet afhandelen. Daar kan je vaak wel pinnen, chippen, contant betalen en- of op rekening betalen. Soms moet je idd wat lenen voor het betalen van de rekening, soms ook niet... :P
Ik wilde het voorzichtig brengen, zodat de schok wat minder heftig zou zijn, maar het komt wel op hetzelfde neer.
Spider, bij deze dus :+
remakil, bedankt voor het uiteenleggen he :P
 
Ik ben zaterdag geweest :9
ff kijken of k nog ergens een piccie heb..
 
Ben uiteindelijk woensdagavond t/m zondag 20:00 op de beurs geweest.
Heb een heel lijstje MF'ers gezien en gesproken:

Basia
Rie748
ElDuco
F@z5r
Poison
Mike
Ms Stuntie
Serge111
Fuck het Milieu
Viccie
Mini Mistress

Vast nog wel een paar, maar kan ik zo snel niet opkomen...

Heb het wel weer naar mijn zin gehad!
Lekker om 09:30 al naar binnen als deelnemer, en dan om een uur of twee weer weg proberen te zijn als je het geschuifel zat bent.
 
Ik ben zondag geweest... Wat eend drukte... Om 10.15 kwam ik binnen en was het wel te doen, maar om 13.15 zijn we aan het vluchten gegaan.... Gelukkig met onze aankopen (simpele laarzen & simpele tanktas)
 
Ik ben er vrijdag zaterdag en zondag geweest en ik ben er nog moe van

Maar wel 3 super gezellige dagen gehad *D
 
Afhankelijk van de specifieke camera hoeft dit niet waar te zijn, maar;
Als je eerst de knop half indrukt gaan de meeste digitale camera's alvast de focus zoeken, dit duurt een seconde ongeveer. Als je hierna precies op het juiste ogenblik de knop verder helemaal indrukt schiet de digitale camera meestal wel onmiddelijk een plaatje.

En ik was er op vrijdag, nog een aantal keer langs de mf stand gelopen om een paar minuutjes te rusten.

Ik heb volgens mij ook nog Chantay gezien met gezelschap, bij de remus stand, in wat volgens mij een latex pak was?

zo heb ik dus ook de hele tijd gefotografeerd.(dus knop half indrukken) maar dan heb je soms er foto's bij zitten waar hij dan helemaal het verkeerde "object" heeft gefocust |(
 
zo heb ik dus ook de hele tijd gefotografeerd.(dus knop half indrukken) maar dan heb je soms er foto's bij zitten waar hij dan helemaal het verkeerde "object" heeft gefocust |(

Ah ja, je moet dan tijdens het focussen de camera niet ergens richten waar alleen maar dingen veel verder weg staan dan datgene waar je een foto van wilt maken. Zoals de blauwe lucht of het gebouw in de verte. :z Probeer de volgende keer eens de grond onder waar je verwacht dat er later iets komt. (Moet je alleen geen camera hebben die dan ook de lichtgevoeligheid bepaalt... :X )


Ik was er op vrijdag 8-) Deze mensen ook..weet iemand of dat dit MF-ers zijn :?
Zoja stuur ff een mailadres :)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Ah, ik dacht al dat ik je had zien lopen. (Maar is dat nou leer of latex wat je aan had? :9 )
 
Staan de foto's van de MF-ers op zondag avond bij de MAG-stand ook al ergens op het forum? Helemaal geweldig trouwens dat jullie nog even langs kwamen voor een krabbel voor de motor-veilige vangrail!

... :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan