Wie is er bijna zijn gixxer kwijtgeraakt op de motorbeurs???

Fijn te lezen dat er ook nog zulke eerlijke mensen rond lopen SUPERRRRRRR TOF VAN JULLIE!!

En Wallie kan me goedvoorstellen dat je met een GIG smile weg reed
 
Netjes!!!! :}

(Wilde eigenlijk nog mailen dat ik een briefje op een motor had gevonden waarop stond waar de sleutel af te halen was en.... }) )
 
zo dan kan je nog blij zijn die eikels die die andere motor hadden gejat niet jouw sleuteltje hadden gezien.

*O* *O* *O* heel veel geluk en hulde voor fire6 *O* *O*

mzzl psycho
 
Dank u allen! *D

Ik ben blij dat het goed gekomen is voor je walliez!
Misschien is zoiets een idee voor je ;) Ik heb er zelf ook een (eigenlijk 2 - dubbelzijdig :P) aan mijn sleuteltje zitten en heeft me al een paar keer heel wat ellende bespaard.
Voor de reservesleutel moet je bij anderS wezen, hij zit altijd vol met dat soort ideeen. (Voor de correctheid: we hebben nix met je sleuteltje gedaan hoor, behalve direct afgegeven :) )

Eigenlijk had ik niet verwacht dat het iemand van MF zou zijn geweest. Het stickertje ontbrak ook al en op geen van de naast staande motoren kon ik geen stickertje spotten. Maar bij deze, je bent semi-gespot!!! Hahaha :P

Enjoy your ride zou ik zeggen!




@ anderS:

Je moet je hek bouwen kerel!! ;) *D

Was een mooi dagje he! :) Tof dat je mee was.
Ik zorg dat je de foto's van Jeff nog krijgt.


FiRe6 groet.
 
Fantastisch dat er nog zulke mensen bestaan. Mezelf een jaartje gelden er ook over verwonderd; ik was mn rijbewijs met kentekenpapieren van mn motor verloren, en deze zaten keurig de volgende ochtend bij me in de brievenbus :} Weet helaas nog steeds niet wie het geweest is.
 
Toen ik gisteren (zaterdag) mijn bezoek aan de motorbeurs even voor een lunchpauze heb onderbroken, viel me op de terugweg naar de beurs op dat er bij een van de motoren (blauwe/witte GSX-R750 '04/'05) die geparkeerd stond op de laan naar de ingang, dat er een sleutel uit de buddy-ruimte stak.

Ik dacht goh die staat daar zeker voor een proefritje dus ik even rond Utecht geblazen op dat ding. 20 flitskasten meegenomen en weer netjes terug gezet. })
 
Fantastisch dat er nog zulke mensen bestaan. Mezelf een jaartje gelden er ook over verwonderd; ik was mn rijbewijs met kentekenpapieren van mn motor verloren, en deze zaten keurig de volgende ochtend bij me in de brievenbus :} Weet helaas nog steeds niet wie het geweest is.

Zulke mensen bestaan nog steeds.
Ik had mijn boodschappentas met paspoort, rbw, kentekenbewijzen auto+motor etc etc aan 't karretje van de AH laten hangen toen ik deze buiten wegzette.
Vinder heeft eerst mij geprobeerd te bereiken maar toen dat niet lukte 't spul bij de AH afgegeven :}
 
Toen ik gisteren (zaterdag) mijn bezoek aan de motorbeurs even voor een lunchpauze heb onderbroken, viel me op de terugweg naar de beurs op dat er bij een van de motoren (blauwe/witte GSX-R750 '04/'05) die geparkeerd stond op de laan naar de ingang, dat er een sleutel uit de buddy-ruimte stak.

Ik dacht goh die staat daar zeker voor een proefritje dus ik even rond Utecht geblazen op dat ding. 20 flitskasten meegenomen en weer netjes terug gezet. })

op je achterwiel zeker, want zat schijfremslot op :P

enne fire stuur die foto's maar.
en ik heb idd geen reserve sleutel van je motor :P. ik lul graag dom.
tis niet meer dan logisch dat je die sleutel af geeft. we wilden t nog laten omroepen, maar
dat wilden ze niet, want zou je toch niet horen ofzo. Gelukkig had ik wel door dat we per ongeluk je licht aan hadden gezien toen we testten of t wel de sleutel was die bij de motor hoorde (je hebt vast wel lui die een random sleutel in een random motor steken) anders had je een lege accu gehad :P

enne fire, ik wil die fotos :D
 
Dank u allen! *D

Ik ben blij dat het goed gekomen is voor je walliez!
Misschien is zoiets een idee voor je ;) Ik heb er zelf ook een (eigenlijk 2 - dubbelzijdig :P) aan mijn sleuteltje zitten en heeft me al een paar keer heel wat ellende bespaard.
Voor de reservesleutel moet je bij anderS wezen, hij zit altijd vol met dat soort ideeen. (Voor de correctheid: we hebben nix met je sleuteltje gedaan hoor, behalve direct afgegeven :) )

Eigenlijk had ik niet verwacht dat het iemand van MF zou zijn geweest. Het stickertje ontbrak ook al en op geen van de naast staande motoren kon ik geen stickertje spotten. Maar bij deze, je bent semi-gespot!!! Hahaha :P

Enjoy your ride zou ik zeggen!

FiRe6 groet.

Heb nog geen sticker nee. Ik heb er wel aan gedacht, maar wil MF geen slechte naam bezorgen met mijn rijgedrag :X :P

Oja... bedankt voor de tip! Maaruh zijn er ook nog grotere "Remove Before Flight" hangers verkrijgbaar? Liefst met alarm en zwaailicht :Y :P

Nogmaals bedankt,
Marco
 
Toen ik gisteren (zaterdag) mijn bezoek aan de motorbeurs even voor een lunchpauze heb onderbroken, viel me op de terugweg naar de beurs op dat er bij een van de motoren (blauwe/witte GSX-R750 '04/'05) die geparkeerd stond op de laan naar de ingang, dat er een sleutel uit de buddy-ruimte stak.

Ik dacht goh die staat daar zeker voor een proefritje dus ik even rond Utecht geblazen op dat ding. 20 flitskasten meegenomen en weer netjes terug gezet. })

Flitsers??? In Utrecht? :o Mij iig niet opgevallen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan