Wie is er naar bikers classic in Spa geweest?

z716F1

MF'er
25 jun 2003
168
1
Was echt helemaal te gek.
Ik heb in mijn leven nog nooit zo veel bijzondere motoren van zo dicht bij kunnen bekijken en gehoord (zelfs aanraken) ff'ies een klein lijstje:

Guzzi V8 en diverse andere fabrieks racers
MV 6 cilinder (reed me nog bijna omver)
Benelli diverse zeer luidruchtige 4 cilinders
Nortons alle soorten en maten
Yamaha's (officiele japanse fabrieks delegatie)
etc. etc. :9

Ook erg gaaf om te zien hoe hard makkelijk John Surtees nog op een motor stapt en rond gaat over het circuit als een jonge vent van 20.

Wie hier niet is geweest heeft echt iets gemist |(

Heb er een video van gemaakt, zal er binnenkort wat plaatjes uithalen en posten.
 
Was echt helemaal te gek.
Ik heb in mijn leven nog nooit zo veel bijzondere motoren van zo dicht bij kunnen bekijken en gehoord (zelfs aanraken) ff'ies een klein lijstje:

Guzzi V8 en diverse andere fabrieks racers
MV 6 cilinder (reed me nog bijna omver)
Benelli diverse zeer luidruchtige 4 cilinders
Nortons alle soorten en maten
Yamaha's (officiele japanse fabrieks delegatie)
etc. etc. :9

Ook erg gaaf om te zien hoe hard makkelijk John Surtees nog op een motor stapt en rond gaat over het circuit als een jonge vent van 20.

Wie hier niet is geweest heeft echt iets gemist |(

Heb er een video van gemaakt, zal er binnenkort wat plaatjes uithalen en posten.
Gaaf! ben benieuwd naar de plaatjes :)
 
Ik was er ook zie voor heel veel PLAATJES DIT TOPIC. Inderdaad superstrak om alles "in het echie" te kunnen aanschouwen. Ik vondt vooral het achtergrond geluid ook brilliant; altijd wel ergens een motor die gestart werd, tweetakt,viertakt,whatever; gewoon vet!
In de pitstraat was het geluid afentoe wel bizar hard, vooral 10 stuks 50 cc tweetaktjes bij elkaar die gestart worden zijn niet erg goed voor de trommelvliezen :) maar wel leuk!
 
Laatst bewerkt:
Wat een prachtige dag gehad afgelopen zondag. alle motoren die ik vanaf kleins afaan bewonder heb ik nu aan kunnen raken/ruiken/horen. Zelfs mijn 'droomfiets', de MV uit '74 die slechts eenmaal door Phil Read getest is tijdens de GP van Belgie op Spa, namelijk die met het 'aero-pakket'.
Vond dit weekend, nog, mooier dan de Centennial van '98 op Assen.
 
Hier nog even een plaatje!

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/113127/bd4202dd4abeb7793d59bfda3666a900 (mv_klein.jpg)​
 
Hier nog even het plaatje zichtbaar

full


Vond het ook leuker als de centennial TT.
Vooral omdat het wat kleinschalig was en je gewoon door de pits kon lopen.

Heb ook een tijd staan kijken bij die MV, wat een merkwaardige verschijning.
Maar ook die 6 cilinder van MV was erg bijzonder (vooral het geluid)
 
Hier nog even het plaatje zichtbaar

(Afbeelding)

Vond het ook leuker als de centennial TT.
Vooral omdat het wat kleinschalig was en je gewoon door de pits kon lopen.

Heb ook een tijd staan kijken bij die MV, wat een merkwaardige verschijning.
Maar ook die 6 cilinder van MV was erg bijzonder (vooral het geluid)

Cheers mate, hoe krijg je het voor elkaar om de foto zichtbaar te maken? Mij wil het om een of andere reden niet lukken :? :(
 
typ [i m g a t t] zonder spaties er tussen, zoek vervolgens met bladeren het plaatje op je computer en druk op posten, geen preview gebruiken, dan werkt het niet.

succes, en post nog een paar van die mooie foto's
 
Yup, ook geweest, 2 dagen, erg genoten (behalve de rotherrie ;) ), een paar interessante lui leren kennen, voldoende kunnen jatten met m'n ogen, en genoeg inspiratie opgedaan om eindelijk en definitief de kleur van de kleine vast te leggen. Heeft me alleen maar gemotiveerd om harder aan m'n project te gaan klooien, nu moet-ie zeker af tegen de eerste trackdays van het volgende seizoen.
 
typ [i m g a t t] zonder spaties er tussen, zoek vervolgens met bladeren het plaatje op je computer en druk op posten, geen preview gebruiken, dan werkt het niet.

succes, en post nog een paar van die mooie foto's

Op jouw verzoek, laat even weten of het goed is gegaan.
De bedenkelijk kijkende kale is yours truly.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan