Wie is er sneller??????

GSX-Robbie

Rookie
2 feb 2005
18
0
Tilburg
Vraagje,

Wie zal er sneller zijn?? Een GSX 600 R uit '97 of een GSX 750 F van 2000???

En waarom?? Iemand ervaring mee?

Ben benieuwd naar de reacties
 
Wie rijd er nu een FFemale motor
suzi gsx R rulezzzzzz,dan leer maar eens rijden als je op een
600R langzamer bent dan op een 750f
full
 
Wie rijdt er nu als een wijf.. rijdt niet eens boven de 7000 toeren (zie foto) :]
[/quote]


Jij houdt m lekker tegen de begrenzer in de bocht ? goed bezig :X
 
Wie rijdt er nu als een wijf.. rijdt niet eens boven de 7000 toeren (zie foto) :]

Jij houdt m lekker tegen de begrenzer in de bocht ? goed bezig :X
Nou, als je lekker de bocht in vliegt, wil je er ook snel uit kunnen. Enne het lijkt me dat een gsx-r onderin niet zo heel snel is, dat zal vanaf de 7000 toeren zijn.. Dus als je een beetje kunt rijden, zorg je dat je daarop uitkomt als je de bocht uit accelereert. :X
 
Nou, als je lekker de bocht in vliegt, wil je er ook snel uit kunnen. Enne het lijkt me dat een gsx-r onderin niet zo heel snel is, dat zal vanaf de 7000 toeren zijn.. Dus als je een beetje kunt rijden, zorg je dat je daarop uitkomt als je de bocht uit accelereert. :X

als je het goed doet zit je met zo'n 600 op 10.000 RPM als je uit de bocht komt,
dan heb je precies de powerband te pakken om als een kogel er vandoor te gaan
(vergeet ook niet dat als je rechtop komt je toeren terugvallen gezien de
diameter van de banden groter word)
Bij 7000 RPM begint mijn 750R net op kracht te komen dus bij zo'n 600 zal dat wel
een paar toeren verder zijn
 
Definieer sneller :+

Sneller van 0 tot 100?
Sneller van 140 naar 200 8-)
Sneller in de bochten?
sneller(e) snelheidsbeleving ?
sneller van 120 terug naar 0?

Hangt geheel af wat je zoekt en waar je teveden mee bent (en in hoeverre je aan het gas wil gaan hangen :X )

Zoek je snel, sneller, snelst? Koop dan de GSXR1000 uit 2005 :}

Maar dan moet de chauffeur/ruiter/coureur (doorhalen wat niet van toepassing is) er WEL op ingesteld zijn O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan