Wie is er weleens naar Engeland "GEREDEN" ?

Ik had vh weekend een busje nodig. Huur vd MB Sprinter (300 gratis km, 16 cent per overkm), verlaging eigen risico, BTW en brandstof kostte alles bij elkaar 200 euro. Afhankelijk van hoeveel kilometers je moet rijden kan dat iets meer of minder worden.

Geen idee wat de overtocht kost, maar ik heb het idee dat als je jezelf veel tijd en moeite wil besparen, je dat ding beter kan laten ophalen door dat transportbedrijf voor 330 euro?

Groeten, Karl
 
Ik zou fijn met de boot ernaartoe gaan, motorkleding en helm mee, en daar ter plekke de verzekering regelen, dan op de motor naar huis rijden.
 
Of kun je hem misschien voor een kleine vergoeding in Harwich laten afleveren? Als voetganger heen met de boot, als motor"rijder" terug. En dan alleen dat laatste stukje transport vanaf Hoek van Holland naar huis regelen, dat kan dan ff met een trailer.
 
quote:F-six schreef op 19 januari 2009 @ 21:50:Zo goedkoop mogelijk? Heb je soms een bijna nieuwe Gixxer 1000 uit 2008 voor 2800 euro van een Nigeriaan in Londen gekocht? Nou, die zal ook wel op z'n neus kijken als je in levende lijve op de stoep staat.....

De grappen van de nigerianen en hun motor scam's zijn niet grappig meer dus als je niks zinnigs te melden hebt, kom dan op zn MINST met een nieuwe grap. Zo niet? bespaar jezelf de moeite om te typen.

Ik heb al een gixxer zoals de text onder mijn naam aanduid, voor de geintereseerde:
ben opzoek naar een snelle naked voor erbij die ik wil klaarmaken als showbike. De NOS kit ligt al klaar powercommander usb ookal, dubbele tailgunners idem dito. wil nog een bredere achterband/velg en dan kan alles naar de coater/spuiter. kleurencombinatie wordt zwart/goud OF black-chrome + gold-chrome .
zien jullie tegen die tijd wel.

Ik heb contact gehad met verschillende transport organisaties, en aan hun prijzen is gewoon niet te tippen. Het idee van de bus huren is dan ook vanaf nu verleden tijd.
Dude doe eens rustig man. Ten eerste is het best grappig, en ten tweede moet je niet zo chagerijnig doen, sjezus!

Wees blij dat mensen je hier nog komen helpen, een beetje hersens kan zelf toch wel bekijken wat het goedkoopst is. Volgens mij heb je uiteindelijk geen eens advies gebruikt van hier en en je alsnog zelf je shit gaan regelen!

Adios! :? :z :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan