Wie is hier zo zoo ZIELIG!!??

Gekke Peppie

Die hard MF'er
20 feb 2002
411
0
Ede
IK was vanochtend naar Safe Apeldoorn geweest ff een kijkje nemen en na mijn bezoek wou ik weer weg gaan rijden.. Maar mijn motor stuurde voor geen meter meer. Wat bleek: IEMAND heeft met mijn vering lopen kloten en aan alles gedraaid wat maar te draaien valt en geloof mij dat rijd giga kut!!

Wie o wie??
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 29 juni 2002 17:26 schreef wKGP het volgende:
IK was vanochtend naar Safe Apeldoorn geweest ff een kijkje nemen en na mijn bezoek wou ik weer weg gaan rijden.. Maar mijn motor stuurde voor geen meter meer. Wat bleek: IEMAND heeft met mijn vering lopen kloten en aan gedraaid wat maar te draaien valt en geloof mij dat rijd giga kut!!

Wie o wie??

Wat een naaistreek!!! Weet je jouw instellingen nog? Ik ga ze bij mij maar eens opschrijven nou ik dit hoor. Hier lopen allemaal van die kleine koters rond die het vast leuk vinden om aan knopjes te draaien. Vooral achter is het erg makkelijk (als het alarm niet af gaat). Moet je alles weer opzoeken hoe je het lekker vind rijden...

Brengt mij trouwens op het volgende punt, hoe kun je dit heb beste noteren? Ik heb achter drie mogelijkheden tot instellen en voor ook dacht ik, geen idee hoe en wat...
 
er waren geen kinderen die rond lipen het gewoon voor een motorzaak met alleen maar volwassen mensen en dat maakt het nog erger..

Hoe je het het beste kan instellen hm kijk eens op
http://www.avk.tmfweb.nl/plaatjes/vering2.jpg (www.avk.tmfweb.nl/plaatjes/vering2.jpg)
Daar staat een mooi lijstje dit is wel van een R6 maar dan weet je hoe je het kan opschrijven.
 
SAFE isn't a SAFE place to be :P









K*Tstreek is ut natuurlijk wel. Sterkte met de juiste settings terugvinden.
 
lol het idee dat een volwassene aan je vering gaat zitten kloten.

erg zielig idd... Wat hebben ze daar nou aan :j
 
Dat is nu iemand die geen normen & waarden kent en zoiemand ben ik dus niet. Ook al denken sommige mensen daar anders over. ;)

Whats next, remleidingen voor de grap losmaken?
Gelukkig heb ik met de motor nog niks gehad, maar des te meer met de auto.
B.V. diepe krassen, snee in banden , ik weet niet hoeveel antennes , deuken op meerdere plaatsen ,poging tot diefstal met 2000 piek schade en alleen de achteruitkijkspiegel meegenomen , 2 buitenspiegels er afgetrapt.

Is natuurlijk niet helemaal te vergelijken, maar respect voor andermans spullen, ho maar.Waar gaat deze wereld toch naar toe.

En over die instellingen, kun je die nergens opvragen ? Kun je misschien ten minste fatsoenlijke beginwaarden krijgen.
 
je zal ze maar aan je motor zien zitten freubelen,...aarg...!

dan zou je er toch toe komen om ze met hun smoelwerk stevig over de klinkers te rossen :(
 
Ik heb nu tijdelijk de afstelling van PB bikes gedaan en maak van de week wel een nieuwe afspraak met WP. Laat ik ook gelijk de voorpoten behandelen
 
Belachelijk... Is het nou zooooo moeilijk voor sommige mensen om met hun poten van andermans spullen af te blijven? :j
 
Dás een nieuwe... De meeste van deze ettertjes vinden het genoeg om effe flink tegen je remschijven te duwen, om de remcups weg te drukken... Diep trieste zaken... :(

Maar heeft WP die instellingen niet nog liggen voor je? Lijkt me wel handig voor die jongens om die settings te bewaren, voor onderhoud ofzo...

Ander zit er niets anders op dan óf zelf lekkere instellingen gaan zoeken, óf terug te gaan naar WP en de instellingen te vragen.

Trouwens, heeft niemand iets gezien dan? Als je voor een motorzaak aan de achtervering gaat schroeven, valt toch op... Of hebben ze alleen aan de voorkant gerommeld?

Dus veervoorspanning, ingaande én uitgaande demping verbouwd? Moet toch gezien zijn... Kost toch effe tijd om alles te verdraaien...

Stond een artikel over instellingen van een R6 in de PB... Wil dit wel voor je inscannen en online gooien...

Edit: Afgeleide tikker... Zie nu dat je die ook al hebt...
 
Alleen de voorkant verkloot en nee niemand heeft iets gezien :? (snap dat zelf ook niet).

Heb connecties bij WP dus dat scheelt weer en ik laat gelijk de hele voorpoten behandelen.

Voorvork behandeling kost d8 ik iets van 450 euro.
(dan is dus het gehele binnenwerk aangepast)
 
uh? Hoe kan een ander die instellingen maken voor je?
Instellingen hangen toch af van wie er op de fiets zit, wat voor stijl die rijd en nog andere persoonsgebonden dingen?
 
afstellen een bom duiten kosten???

tja, als je een telefoontje al niet kan lijen....
WP zal dat ergens uit een boekie halen en de hoeveelheid klikjes kunnen doorgeven....

blijft zuigen natuurlijk, is ook erg gevaarlijk...
er schijnen ook mongolen te zijn die het grappig vinden om je remklauwen ff heen en weer te bewegen zodat je eerst een paar keer moet pompen voor je druk hebt....
 
uh? Hoe kan een ander die instellingen maken voor je?
Instellingen hangen toch af van wie er op de fiets zit, wat voor stijl die rijd en nog andere persoonsgebonden dingen?
:^
Tja je hebt mensen die alleen met hun motor kunnen rijden als er zogenaamde "profesionals" aan geweest zijn :z
 
Nee is niet zo maar is fijner..
Met de PB afstelling rijd die ook heel fijn maar straks met de behandelde voorvorken rijd die helemaal top.. (schijnt)
 
Je hebt er lolbroeken tussenzitten. Een keer gehad op vakantie op Mallorca. Hadden ze twee bougiekabels doorgeknipt. Kwam er gelukkig achter voordat ik weg moest, zodat er nog genoeg tijd voor reparatie was. Toch weer een leuke rekening :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan