Wie is verantwoordelijk in dit scenario

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom zou ik verantwoordelijk zijn? Mag als bedrijf zijnde dus motoren verhuren aan klanten terwijl je de wet dan overtreed? Want stel dat dit bedrijf gewoon zou nakijken of ik wel op die motor zou mogen rijden dan kon ik er niet op rijden en kon ik dus ook geen ongeluk veroorzaken?
Rij jij erop of rijdt de motorzaak erop?

Moet je moeder ook je kont afvegen als je gepoept hebt? En je handje vasthouden als je naar school toe gaat?

Het bedrijf overtreedt de wet niet, zij verhuren een motor. Misschien neem je hem wel achterop een aanhanger mee om netjes op eigen terrein te oefenen.
Jij overtreedt de wet door erop te gaan rijden.

Om even verder te gaan met jouw redenatie: de enige die echt verantwoordelijk is voor al jou gedrag is jouw vader. Als die je moeder niet had geneukt was jij er nooit geweest. Had je geen rbw kunnen halen. Had je geen motor kunnen huren waar je niet op mag rijden. Had je geen ongeluk kunnen krijgen. Eigenlijk kan je zo doorgaan tot je terug bent bij de eerste aap waar je genen bij vandaag komen. Zie je hoe krom jouw logica is? (Als je niet weet wat logica betekent: Gratis woordenboek al vrees ik dat de woorden die ze gebruiken om het uit te leggen alleen maar meer vragen bij je zullen opwekken....)

Oh, enne het is je vast al gezegd maar: hou eens op met overal maniertjes te vinden om onder je eigen verantwoordelijkheid als volwassene uit te komen. Je bent 21. Geen klein jongetje meer dat in de zandbak speelt. Al lijk je daar wel beter thuis te horen met zulke vragen.



En... mocht je een troll zijn die zich verveeld omdat ie weer naast die zeug op de bank moet zitten om RTL te kijken... sterkte ermee.
 
1tox3z.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan