Wie kan Braziliaans/Portugees en wilt bemiddelen?

DennyzfR6

MF veteraan
3 mei 2004
2.849
22
Puttershoek
Beste,


Compressor Volumetrico Supercharger M 24 - Acessórios para Veículos no Mercado Livre Brasil

Supercharger Fiestaecosport 10otimo Preco - Acessórios para Veículos no Mercado Livre Brasil

Zie bovenstaande Ads van een braziliaanse site. Zo'n ding wil ik kopen om te gebruiken voor een motor project.
Van die ads moet ik weten of de verkoper het naar Nederland wilt verzenden wat de verzendkosten zijn en hoe ik alles kan betalen.

Ik wil gewoon de vraagprijs betalen en de verzendkosten uiteraard.
Ik heb het al geprobeerd in het engels, maar daar krijg ik eigenlijk geen reactie op, of alleen 'por que?'.

Overigens, deze dingen zijn alleen in Brazilie geleverd, en zijn dus eigenlijk nergens anders vandaan te toveren...

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?
 
Laatst bewerkt:
Waarom moeten wij op MOTOR-forum gaan helpen met auto-onderdelen?
Of ga je 'm op je R6 plakken?
 
Laatst bewerkt:
Nee, niet op een auto..
Nee, niet op een R6
Ja, wel op Savage

OP is aangepast
 
Laatst bewerkt:
Beste,


Compressor Volumetrico Supercharger M 24 - Acessórios para Veículos no Mercado Livre Brasil

Supercharger Fiestaecosport 10otimo Preco - Acessórios para Veículos no Mercado Livre Brasil

Zie bovenstaande Ads van een braziliaanse site. Zo'n ding wil ik kopen om te gebruiken voor een motor project.
Van die ads moet ik weten of de verkoper het naar Nederland wilt verzenden wat de verzendkosten zijn en hoe ik alles kan betalen.

Ik wil gewoon de vraagprijs betalen en de verzendkosten uiteraard.
Ik heb het al geprobeerd in het engels, maar daar krijg ik eigenlijk geen reactie op, of alleen 'por que?'.

Overigens, deze dingen zijn alleen in Brazilie geleverd, en zijn dus eigenlijk nergens anders vandaan te toveren...

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?
Hou je wel rekening met invoerrechten, BTW en inklaringskosten? Ook over de verzendkosten!
Kan me niet voorstellen dat je dat niet goedkoper in de EU kunt vinden.
 
Hou je wel rekening met invoerrechten, BTW en inklaringskosten? Ook over de verzendkosten!
Kan me niet voorstellen dat je dat niet goedkoper in de EU kunt vinden.


Ja ik weet dat ik daar allemaal rekening mee moet houden. Ze zijn alleen niet te vinden in de EU, of de US, of Azie, of Australie. Heel af en toe komt er eens een verdwaalde langs.

Deze SC's zijn alleen geleverd geweest op een Ford Fiesta 1.0 8v met Supercharger die alleen in Brazilie is verkocht/geleverd.
 
Is het niet verstandiger om een makkelijk leverbaar onderdeel te vinden ipv eentje die alleen in Brazilie bestaat?
 
Kijk eens naar turbo'tjes van een Metro , dat waren 1 liter ( of 900cc? ) blokjes dacht ik... passen in een handschoen kastje van een mini cooper
 
Kijk eens naar turbo'tjes van een Metro , dat waren 1 liter ( of 900cc? ) blokjes dacht ik... passen in een handschoen kastje van een mini cooper


Als ik het zo snel ff goed gevonden heb is de MG Metro Mini een 1275 cc met een idd een hele kleine turbo.

Een turbo gaat helaas niet werken bij een 1 cilinder vanwege de grote uitlaatpulsen die te ver uit elkaar liggen.
 
klopt helemaal, Eaton maakt van alles en nog wat!

Maar een nieuwe SC is echt heel duur, dus het wordt heel hard naar een gereviseerde gezocht


Klopt, Eaten produceerde die dingen. Helaas worden ze ook nieuw niet meer gemaakt/geleverd.

Het is inderdaad heeeel hard zoeken ja ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan