Wie kan een frisco tankje voor me maken ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
Eigenlijk wil ik mijn tank verbouwd hebben maar plaatwerken kan ik absoluut niet dus ik zoek iemand die mijn sporty tankje ff frisco stijl wil opbouwen.
Dop naar voren en naar boven en een andere uitgang voor de kraan, de bodem hoeft verder niet....

Zijn er vrijwilligers die tegen betaling of een krat bier/fles Beerenburg ofzo dit voor me willen/kunnen doen ?
 
lijkt me wel leuk om een keer te doen..... maar ja, ik las als een blind kind van 3 he!
full
 
Tankje maken,verbouwen in wat voor stijl je maar kunt verzinnen is geen enkel probleem
Mail me op metalshaper@kpnplanet.nl
 
ja, dat is een kameraad van ons die ongeveer 100 uur per week werkt dus als ik daar op moet wachten.....
 
ga nou ff metalscraper meelen, als ik zie wat hij net zijn eigen motor doet komt het met die tank ook vast wel goed.
 
Waarom volg jezelf geen cursus bij een ROC met een aanvulling autogeen en/of TIG plakken? Is nog leuk ook
 
Laatst bewerkt:
Of een zaterdagje klooien bij bv Rustbuster.
Die gasten geven een verkorte cursus anex kennismaking met het fenomeen: lassen kan iedere malloot.
Ze leren je de basisbeginselen.
Zit voor jou niet gunstig (Veenendaal meen ik), maar er zal vast wel ergens bij jou in de buurt ook ziets zijn.
 
Wat is Rustbuster? Ken ik n.l niet, ben wel benieuwd wat ze te bieden hebben

Ik doe alles via het ROC in Zwolle , daar geven ze voor plakken NIL cursussen
 
Aha, soort hobby, dat is mijn werk in het klein geloof ik ongeveer

Doe ik 6 x per jaar in Steenwijk en in Abbekerk, met een groepje
 
Laatst bewerkt:
Waarom volg jezelf geen cursus bij een ROC met een aanvulling autogeen en/of TIG plakken? Is nog leuk ook
Ik zal het je nog sterker vertellen, ik kan prima tig lassen alleen absoluut niet plaatwerken dus een tankje verbouwen laat ik graag aan iemand die dat er ook nog bij kan.... 8-)
 
ja dat zeg ik toch net, dat kan ik niet en hoef ook niet alles zelf te kunnen vinnik....
 
heren, de heer metalshaper is zo goed om me uit de brand te helpen, nou moet ik alleen ff een stapel foto's hebben van frisco verbouwde tankies zodat ik kan laten zien wat ik precies bedoel...dus ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan