Wie kan en wil er een motor voor me spuiten ?

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
Dames (of heren), wie kan en wil er tegen een beetje normale vergoeding een motor voor me spuiten.

Het gaat om een Hawk, dus een tank, een voorspatbord en een zitje.

Het moet goed in de spuitplamuur en dan ff strak gemaakt worden, geen deuken ofzo maar gewoon ouwe rotte lak die erop zit.

En in 1 kleur en in de buurt van Meppel ongeveerminofmeerdankuzeer ;)

Oh ja, en het moet wel netjes anders kan ik het zelf in de regen ook wel in de tuin doen ;)
 
owjah, de kleur moet satijnglans worden, daar wordt het denk ik niet beroerder van....
 
Je wil topkwaliteit voor weinig geld :? Dat zijn vaak dingen die niet samen gaan. Als het wel iets mag kosten is dit een voorbeeld van niet te duur maar wel goed spuitwerk O-)
het hoeft uiteraard geen OCC achtig verfje te worden maar het moet strak satijnzwart.....mij lijkt dat wel voor een beetje normaal geld kan toch ?
 
maarruuh, RaceSmurf, gooi es een balletje op over de prijs dan ?

Hele ruwe schatting (tis zo lastig als ik t niet gezien heb)... ongeveer 350,-

Tipje: neem zwart metalic van toyota. (nieuwste mr2 zit t op), deze heeft een erg grove metalic en doet het super op een motor.
 
Laatst bewerkt:
Neem zwart parelmoer, dat ook op de VFR vam Wimmels zit, is een super kleur voor een Hawk. En nee ik heb geen tijd om het te doen, moet nog een CB 550 verbouwen en een nc 30 fatsoeneren :)
 
echt helemaal niemand, 350 euri is me namelijk veel te duur, de plaatselijke autospuiter doet het voor 200 maar zelfs dat is me te duur, ter indicatie....
 
Dat word zelf de spuit ter hand nemen bral :)


materiaal:

lakken 100.00 euri incl:
bijkomstig heden schuurpapier,plamuur,fuller,ontvetter,thinner.
gebruik compressor/spuit >>>>>>schoonmaken,verlichting,verwarming.

werkvoorbereiding/ spuitwerk = 3á4 uur áxxxxx.... is te weinig bral......


Blijft over,breng het naar die spuiter die is niet duur. :)
 
Dat word zelf de spuit ter hand nemen bral :)


materiaal:

lakken 100.00 euri incl:
bijkomstig heden schuurpapier,plamuur,fuller,ontvetter,thinner.
gebruik compressor/spuit >>>>>>schoonmaken,verlichting,verwarming.

werkvoorbereiding/ spuitwerk = 3á4 uur áxxxxx.... is te weinig bral......


Blijft over,breng het naar die spuiter die is niet duur. :)
mijn enige probleem is een verwarmde ruimte, wie heeft dat dan voorme te leen voor een uurtje of twee.....
 
Wordt toch maar weer het plastic ophangen in de badkamer... Mag vast wel van je vrouw, het is toch haar motor?

:+
 
Wordt toch maar weer het plastic ophangen in de badkamer... Mag vast wel van je vrouw, het is toch haar motor?

:+
Moet toch wel aardig warm gestookt worden.

Tegen die tijd dat het warm genoeg is, heb je een gasrekening van 100 euro :+

Helaas kan ik je niet helpen. Blijft inderdaad een dure klus dat spuiten.

Kun je niet combineren met een andere spuitklus, zodat je mee kan doen (ook in dezelfde kleur)
Misschien een oproep op MF om samen met iemand anders wat op te knappen :?
 
zoals reeds door Muggevreter voorgseteld, ik heb de verwarmde schuur van een maatje in beslag genomen ;)
 
Piccies van deel 1 van de cursus "Hoe verkracht ik de volledig goeie motor van mijn vrouw door te klooien met een Hema spuitbus." volgen zeker nog?
zeker, de vrouw in kwestie (de mijne dus) heeft namelijk in haar totale onwetendheid besloten dat het ding nu hamerslag grijs moet worden, afgezien van het feit dat ik geen enkel idee heb of dit wil op kunsstof lijkt het me verder geen probleem............... hoop ik........................
 
Terug
Bovenaan Onderaan