Wie kan er goedkoop onderdelen draaien?

Sjaap

MF veteraan
20 dec 2001
4.699
0
Groningen
Mensuh,

Ik heb binnenkort wat draaiwerk nodig voor de cb250, wie kan goedkoop wat dingen draaien? Tekeningen zijn geen probleem. :)
 
Alu, allemaal Alu! ;)
2 Uitlaatflenzen
4 Demperringen

Kunnen jullie Alu lassen??
:)
 
Tekeningen heb ik nog niet, de maten e.d zijn nog niet bekend. :) Erg inngewikkeld is het niet in elk geval. Die uitlaat stukken is niets meer dan een schijf met twee diameters, die in een huls vast geklemd wordt. :)
 
nou is alleen de afstand nog een probleem oirschot -> gronigun = 250 km
en over welke diameter praten we ivm het beschikbare materiaal
 
Weet je dat zeker.......uitlaatflenzen van aluminium.......
Zou het niet doen......
Maar moet je lekker zelf weten.
 
Diameter flenzen rond de 50mm, uitlaat stukken 80 ongeveer.
Flenzen van alu kan best, het zijn alleen de flenzen die de stalen pijp in de kop drukken. Ze worden zelfs als tuning parts verkocht voor de CB250/350 serie. :)
 
Diameter flenzen rond de 50mm, uitlaat stukken 80 ongeveer.
Flenzen van alu kan best, het zijn alleen de flenzen die de stalen pijp in de kop drukken. Ze worden zelfs als tuning parts verkocht voor de CB250/350 serie. :)


Ja , dat kan wel.. :} ...sorry, dacht dat je "echte" flenzen bedoelde |(
 
Zo, ff een proefmodel van de uitlaat gemaakt in CAD2002. Ben er wel 2 uur mee bezig geweest, maarja...
full
 
op die rooie zou ik open megafoons op zetten !
heb ik op een kever buggy ook gedaan ,mety een kleine inwendige demper.
heel mooi geluid.
megafoontje kosten iets van 45 euro de 2 !
 
Wie kan er nou wat voor me draaien?? Let maar niet op die 3d tekening, was even een oefeningetje :)
 
die 80 mm kan ik wel hebben , in de bank dan :)
maar we hadden het niet op stock :(
mail die tekeningen eens naar me toe ,dan zal ik morgen eens wat verder kijken.!!
 
Ik heb nog geen tekening...Ik weet de preciese maat niet. (nog niet) Maar ik zal wel even een 'onder voorbehoud'tekening voor je bouwen, dan weet je ff wat het ongeveer moet worden :)
Wat reken je voor wat draaiwerk? (uurprijs?)
 
Ooops, nog een keer dan.
full



Dat ding met die ribbels is een uitlaat flens (rond 60) en dat andere voor de demper. rond 80 dus. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan