Wie kan er platter????

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.824
524
Wie o wie?

hon-cbr600-97-bikepics-10245.jpg
 
Waar zitten die touwtjes :?

Dit is toch echt belachelijk. Wat doe ik nou op een motor, dit haal ik te never en nooit niet. (gelukkig)
 
Tuurlijk kan dit... Deze foto is genomen net voordat ie wegglijdt....

Platter kan je alleen als je een fractie van een seconde later de foto maakt...
 
Ik ben al platter geweest! Jammer dat we daarna de fiets opnieuw moesten opbouwen..... :(

MzzzzzL
The Saint
 
Volgens mij is dit gewoon heel goed mogelijk!!
Of je er enig voordeel mee haalt in een hogere bochtensnelheid is echter te betwijfelen!
Groetjes :z
 
Vraag me af wanneer we de eerste shoulderdown en helmetdown krijgen? ;)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kan dat nooit. Als je kijkt wat het raakvlak nu nog is van de banden...ik geloof er niks van.

Heb wel meer foto\'s gezien met een \"elbow-down\", en die kunnen wel..maar deze is wel ERRUG plat he! :)
 
Volgens mij gaat hij op z\'n bek. Misschien moeten we het hem zelf vragen. Kon alleen zo gauw geen website van Okada vinden.
 
ik ben al platter gegaan.. alleen werd me motor toen op een halve seconde 2/3 minder waard ;(
 
Persoonlijk, ziet dit er niet echt uit als een schuiver. Omdat (denk ik!) over het algemeen de meeste motorrijders, meteen al met de handen over de grond schuren, omdat zij weten dat zij aan het vallen zijn. Maar dat is theorie.
Lijkt mij best echt...
 
En dan je hand opsteken !!!
MADEST%20RIDERINGLES.htm

Van deze site komen ook de bovenstaande foto\'s, volgens mij.

[edit] waarom werkt die link nu weer niet? Pooh? Ruud? Bert? [/edit]
[edit]Maximum heeft het \"mirakel\" opgelost enkele posts naar beneden[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Jongens, ik zal jullie helpen, heel eventjes later ging die nog platter en reed niet verder.

Zo plat kan echt niet hoor, er is gewoon geen neerwaartse druk meer over.
 
Leuke foto.....alleen jammer dat we de seconde erna niet meer zien.......die gaat dus gewoon op zijn muil......
 
dit is wel echt, ze hadden hier speciale 45 graden banden waarmee je ongelooflijk plat mee kan zoals hier. deze banden doen ze alleen voor de coureur om een nog beter gevoel met de motor te krijgen. (in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst)

afz t broertje van cbr-girl
 
dit is wel echt

inderdaad!
hij gaat echt op zijn plaat!

\"
On the Front Cover: You want extreme lean angle? We\'ve got it, from the World Superbike race at Brands Hatch. But rider Tadayuki Okada didn\'t end up on two wheels, as seen here. Photos by Sports Photography.
\"

zie ook hier
 
Terug
Bovenaan Onderaan