Wie kan me helpen met polijsten ?

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
Ik ben begonnen aan project "ChickenHawk", de verbouwing van mijn ega's Hawkje maar ik heb eigenlijk een klein probleempje..........

De velgen moeten worden voorzien van een gespoten hart en gepolijste velgranden.

Nou is dat spuitwerk niet zo spannend maar dat polijsten wel, wie kan dat voor me doen voor een normaal bedrag ?

niet aankomen met tips voor polijstspul ofzo, dat heb ik allemaal wel maar dit moet echt goed gebeuren en echt mooi worden.........
 
Niet lullig bedoeld, maar na een tijdje zul je het toch zelf weer moeten opkallevateren...ga je dat dan ook laten doen?
 
Niet lullig bedoeld, maar na een tijdje zul je het toch zelf weer moeten opkallevateren...ga je dat dan ook laten doen?
nee dat gaat prima met Belgom alu ;)

maar omdat de velgen nu gespoten zijn moet ik ze eerst kaal maken met afbijt en de ervaring leert dat ze daarna echt goed geploijst moeten worden om het mooi te krijgen.....
 
Polijsten is best zelf te doen Bral, en anders breng je ze maar ff naar Hoogezand :z

full
 
als Meppel bij jou in de buurt is wel ;)
MMMMMMwa redelijk (hemelsbreedt)maare ik zou eventueel mijn kunsten kunnen loslaten op die velgen van je.(maar alleen als je ze achteraf spuit!!)en de oude verf verwijderd O-) op de voorhand. :) :)
 
MMMMMMwa redelijk (hemelsbreedt)maare ik zou eventueel mijn kunsten kunnen loslaten op die velgen van je.(maar alleen als je ze achteraf spuit!!)en de oude verf verwijderd O-) op de voorhand. :) :)
dat is goed, ik maak ze kaal, kom ze brengen, jij polijst ze voor een..........(krat bier ?) en ik haal ze weer op en spuit ze.....

Drachten is een dik half uur dus dat is het probleem niet....als ze maar echt gaan glimmen ;)
 
En guys, zijn jullie nou opgeschoten in die darkroom , of liggen jullie te brallen naast het lege kratje + ongepolijste velgen 8-)
 
als je de velgen kaal haalt zal je zien dat de randen al bijna gepolijst zijn vanaf de fabriek. alleen de achterwiel is ff lastig aan 1 kant vanwege bolling in de velg. ik ga het zelf doen,heb me frame ook al gedaan

ps. wat is ze voornaam??
 
Terug
Bovenaan Onderaan