Wie kan me helpen..

Phoob

MF'er
18 aug 2005
32
0
Wie kan er een aantal foto's voor me maken van een 2006 model. Ik kan geen duidelijke plaatjes vinden van het display, en de voorkant. Het is de bedoeling dat er eind Februari een nieuwe fiets komt. M'n woon/werk fiets (R850R) gaat de deur uit & er komt een leuke naked voor in de plaats. Ik heb al een dealer gevonden die een mooi bedrag biedt voor mijn BMW, en nieuwe modellen van Yamaha op voorraad heeft (ga er binnenkort naartoe, maar het is niet echt om de hoek).Ik twijfel nog heel erg tussen de XJR1300 & een CB1300. De paintjob van de XJR + kleine details vind ik ietsjes mooier, de CB (schijnt, ik heb ze nog niet naast elkaar gezien) een iets bredere tank te hebben, en ABS. Maar Honda is wel ruim 2.500 Euro duurder, en de paintjob vind ik niet echt geweldig.

Ik las dat er een vrij ruim bagagevak onder het zadel van de XJR zit, van +/- 12 liter. Wat kan je hier allemaal in kwijt? Zou er een kettingslot + regenjas in passen (even eventueel nog klein gereedschap)? Of alleen een schijfremslot?
 
Hoi,heb je al naar een ZRX 1200 gekeken,deze heeft een VEEL betere vermogens en koppel afgifte.
Kunt info inwinnen op "ons" zrx-trefpunt.

groetjes Bartje :W
 
en wat denk je van een gsx 1400 enorrrrm koppel en mooie naked bike hoor en meer bagageruimte dan een xjr en nog veel meer moois
full
 
Thanks. :) Ik zit ook naar alledrie te kijken (Yamaha/Suzuki/Honda). Als ik alleen naar de looks kijk vind ik die Yamaha er net even wat stoerder uitzien (smaken verschillen). Enigste wat ik jammer vind (van alledrie) is dat het display een mix van analoog & digitaal is. Als alles analoog was zou het echt superzijn. Ook al is de een ongetwijfeld sneller dan de ander, het zijn alle drie snelle fietsen, en komen alledrie heel snel van hun plek af.

Die Kawa is totaal m'n smaak niet. Komt ook door de kleuren hoor, heb het niet zo op groen. :X

Als er hier iemand is die een foto kan maken van een 2006 model zou ik heel erg geholpen zijn, volgens mij zitten er verschillen in maar ik kan geen duidelijke foto's op Google vinden.
 
Thanks. :)

Die Kawa is totaal m'n smaak niet. Komt ook door de kleuren hoor, heb het niet zo op groen. :X

Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven! :P

gewoon kopen wat je het leukst vind, wat bij de een minder is heeft de ander weer een pluspunt en andersom... :)
 
Da's waar. Iedereen in mijn vriendenkring rijdt BMW, en ik krijg nogal scheve gezichten toen ik over die Yamaha begon. Over smaak valt niet te twisten zeggen we maar! })
 
Het is gebeurd, ik ben (bijna) de trotse eigenaar van een nieuwe XJR1300 (Galaxy Blue). Kan em over een paar weken ophalen. :] :] :]
 
gefeliciteerd hoor xjr is ook een prima bike ;) ;) ;) zeker weten
veel rij plezier ermee straks ....ik zit ook nog te wachten tot ik weer lekker kan gaan genieten :9~ :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan