...wie kan me helpen?

motorio

Rookie
28 dec 2008
3
0
Nijmegen
Hallo lui...
...eindelijk na tig jaar en veel te veel 'denken' mijn m-rijbewijs gehaald afgelopen dec. Meteen een motor kopen natuurlijk!! En rijen natuurlijk...al snel flink balen omdat er na 1 week een dik pak sneeuw lag voor dik 2 weken, Damn!!...maar goed..sneeuw smelt...dus na wat engelen geduld kon ik weer verder en eindelijk echt beginnen met MOTOR rijden/kijken/genieten... Nu dik 4000km verder wil ik eigenlijk ook wat werk zelf gaan doen....want dat maakt het toch wel helemaal compleet mijn motor-be-leving:-)
Ik heb een Suzuki GSX 750es uit 1987 en in mijn zoektocht op internet kwam ik jullie tegen. Ik ben namelijk opzoek naar een werkplaats handboek, het liefst in het Nederlands, maar krijg hem niet gevonden. Wel die van de gsx 550 of GS (vorige modellen) of GSX-R/KATANA....omdat ik dus nog behoorlijk Groen & Nat achter mijn spatborden ben...durf/wil ik niet zomaar beginnen..nouja...wil het ook gewoon goed en veilig doen...ik vind het een verd#md fijne motor en wil dat graag zo houden...vandaar mijn vraag Waar en Of er werkplaatshandboeken in het NL's zijn voor de SUZUKI GSX 750 es (1987).

Alvast Bedankt voor het reageren!

Gegroet

mario

full
 
...Foutje...zei toch dat ik Nat&Groen achter mijn spatborden was:-(...Wilde dit bericht in de Poll; GSX 750 E/ES/EF zetten...maar heb dus iets verkeerds gedaan en bij FAQ staat niet hoe ik het van hier naar daar krijg....mijn excuus...iemand idee?

groet

mario
 
Ik heb wel een handboek op CD :Y , maar dat is in het engels :/ Bij mijn weten bestaat er van deze motor geen handboek in het nederlands :N
Als je belangstelling hebt wil ik wel een kopie naar je opsturen, heb je tenminste wat *D
 

" Ooit was er een tijd waarin werkplaatshandboeken gratis aangeboden werden. Toen kwam er een tijd waarin een vrijwillige bijdrage gevraagd werd van 2,50 euro en nu kost een werkplaatshandboek je 5 euro? Dat is in de ogen van de crew gewoon handel en geen donatie meer om de kosten te vergoeden. En daarnaast zitten we ook nog eens met de copyrights.

Redenen genoeg volgens de crew dus voor een slotje.
"

:N
 
Oke bedankt lui...heb contact gezocht met strikkie en ga me eens verdiepen in de Links die ik van HPLaverda heb gehad! Moet gaan lukken denk ik zo!!!

Groet

Mario
 
Terug
Bovenaan Onderaan