wie kan mij helpen aan spullen voor mijn kawasaki

Status
Niet open voor verdere reacties.

blackghost

Rookie
6 okt 2005
7
0
nijmegen
ik heb een kawasaki ar 50 hij is omgebouwt dus nu een motor dus hij mag hier op ik zoek alleen een orginele spoel nummer is 023018

die heb ik nodig omdat ik geen vonk meer heb

ik zoek ook nog een onder kuipje en een rechter zij kap

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/385452/31cd69d17ae8a1f130efb5b1c194a82e (Foto 9.jpg)​
 
Probeer het eens bij te koop gevraagd / aangeboden.

Enne, niet om te zeuren maar de meeste mensen hier bedoelen met een motor een apparaat wat ook volgens de RDW een motor is en waar je en rijbewijs voor moet hebben en zo.
... en geen opgevoerde brommers.
 
ik heb een kawasaki ar 50 hij is omgebouwt dus nu een motor dus hij mag hier op

ten 1e: zou je dan bij "te koop gevraagd" moeten zijn en niet bij
"algemene motorpraat"

ten 2e: AR-50 onderdelen vind je onder de brommeradvertenties, de kans dat je die
hier vind is zeer gering

ten 3e: dat je je brommer hebt omgebouwt naar opgevoerde brommer maakt het nog geen motor

Ten 4e: Weinig kans dat iemand je hier serieus neemt, en niemand die ze het kwalijk neemt
 
ten 1e: zou je dan bij "te koop gevraagd" moeten zijn en niet bij
"algemene motorpraat"

ten 2e: AR-50 onderdelen vind je onder de brommeradvertenties, de kans dat je die
hier vind is zeer gering

ten 3e: dat je je brommer hebt omgebouwt naar opgevoerde brommer maakt het nog geen motor

Ten 4e: Weinig kans dat iemand je hier serieus neemt, en niemand die ze het kwalijk neemt

:Y :}
 
url


vette motor man :X
 
Originele spoel van een AR50? Dan gaat het over brommers en da's niet voor hier maar voor op het brommerforum.

Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan