Wie kan mij helpen? (motorrijles en eerste motor)

300 piek voor een Honda MT ??

Das wel erg goejekoop...

Normale prijs hoor. OK, er zijn jochies die denken dat zo\'n ding veel waard is, en zetten \'m dan ook voor 1500 tot 2000 gulden op Marktplaats. Zielig.

Het mooiste is nog dat er altijd bij staat \'verlichting doet het\' of \'verlichting is stuk\'. Wat er dus op wijst dat over het algemeen de verlichting op brommertjes slecht is.
En dna krijgen wij boetes omdat we ietsje te hard rijden.... zonder licht vind ik veel gevaarlijker en mag van mij een veel hogere boete op staan.
 
Laatst bewerkt:
[zwaar offtopic]
ik heb samen met haar college gevolgd en ze komt uit brunsum. Ze is een goede vriendin van me.
[zwaar offtopic]
 
eeejjhh welkom

ik heb zelf 10 lessen gehad a 77.50
dus viel ook wel mee

ik vond zelf wel fijn dat ik instructeur had die aleen motor rijles gaf.
en niet auto deed en er tussen door een motorrijlesje.
ik zou zelf kiezen 1-2x in de week leer je meer dan alles in 1x
suc6
 
Welkom, ik heb 10 lessen van 2 uur gehad, in 1 keer geslaagd. 6 Weken totaal.

Lessen waren bij mij 70 gulden per uur, totaal incl. examens enzo ongeveer 1800 gulden kwijt.
 
Welkom, ik heb 10 lessen van 2 uur gehad, in 1 keer geslaagd. 6 Weken totaal.

Lessen waren bij mij 70 gulden per uur, totaal incl. examens enzo ongeveer 1800 gulden kwijt.

Ik was 1300 kwijt en deed er 8 weken over (even tussendoor 8 dagen naar Gran Canaria hehe)
En dus 7x2 uur + een oefenuurtje, maar denk dat het gemiddelde dus rond de 15 ook ligt. De een haalt het in 10, de ander in 20 lessen...

Ach het gaat erom dat je het roze papiertje krijgt he? :) Naja krijgt... FLINK VOOR MOET LAPPEN. Heb in 2 maanden tijd 2x een nieuw rijbewijs moeten betalen 1x voor auto, en 2 maanden later weer een nieuwe om dat van de motor erbij te zetten. Echt onzin, dat ze daar WEER 50 piek voor moeten vangen. vieze ambtenaren...
 
Ja en daar heb je nou ook geen reet meer aan want je bent een automobilist ;)
Zeker ook dat shirt aan met \'2 wielen is voor debielen\' ? ;)

Hey je kent me. :P
Af en toe mis ik motor rijden wel, maarja ik kon me niet inhouden en het kostte met teveel geld.

Maar in de toekomst kom ik wel weer op een motor terecht hoor.
 
Hey je kent me. :P
Af en toe mis ik motor rijden wel, maarja ik kon me niet inhouden en het kostte met teveel geld.

Maar in de toekomst kom ik wel weer op een motor terecht hoor.

Ach ik ken het van de kosten enzo hoor, anders koop je even iets goedkopers als tussendoortje... kijk naar mij :)
En mijne is ALTIJD goed in te ruilen op iets anders, tenminste, bij particulieren... kan \'m nu al ruilen tegen een auto of tegen een andere motor :) Ik wacht alleen even op het juiste aanbod. (ja, ruilen voor een R1 ja :} ) hehe
 
Omdat ik nog een flink aantal vrije dagen had heb ik vorig jaar november een spoedcursus gedaan. Ik heb zelf 4 dagen gereden (4 a 5 uur per dag) en de 5e dag afgereden. Een absolute aanrader :} ! Er blijft veel meer hangen als je een aantal dagen achter elkaar lest.

Succes met kiezen!
 
Hallo ik ben Stef en nieuw op dit forum. Ikrij al wel een tijdje maar m\'n meisje nog niet. Die heeft wel interesse in zo\'n kamp. Maar hoe gaat dat in z\'n werk.

Verder is het al een tijd geleden dat ik m\'n A heb gehaald. Ik zat in dienst en heb in de avonduren gelest. Heeft me een hoop geld gekost wat ik toen eigenlijk niet had/ kon missen. Maar ja, het bloed kruipt...
Ik had al eerder een berichtje gestuurd naar dit forum met dezelfde vraag (voor m\'n meisje) maar dat ging niet helemaal goed, geloof ik.( ben uberhaupt nieuw op forums.)

gegroet Stef.
 
Terug
Bovenaan Onderaan