wie kan mij helpen ...???

wat nou stoppen? We willen er toch nog wel motorrijders bij of niet?

Mijn tip:

Plat op de tank! :+


(nee, maar misschien kun je evenentjes kijken of je dat niet eng vindt ofzo, gewoon op de tank liggen, kom steeds verder omhoog. Staat wel een beetje raar om plat op de tank te liggen met 80 maar... proberen waard?)
 
Zonder het spel te willen verstoren ga ik effe on-topic....... :+

Ik denk zelf dat je gewoon even een strakke lere jas/pak moet kopen, dan heb je veel minder last van de wind. 8-)
 
de eerste keer dat ik met 120 op de grote weg reed dacht ik ook dat ik er af zou waaien en met een flinke storm tegen denk ik dat nog steeds....

nu rij ik af en toe flink wat harder en heb nergens geen last meer van... alles went en het hoort idd bij het motorrijden...
 
Zonder het spel te willen verstoren ga ik effe on-topic....... :+

Ik denk zelf dat je gewoon even een strakke lere jas/pak moet kopen, dan heb je veel minder last van de wind. 8-)

Toch ben je een spelbreker :+

Laten we er direct maar mee stoppen want in offtopic is al zo'n spel gaande.


On-topic: stapsgewijs je snelheid iets verhogen en proberen er aan te wennen, meer kan ik er niet van maken. Het in paniek raken is een reactie die tussen je oren zit en die krijg je er niet zomaar uit. Maar probeer je grenzen te verleggen.
 
:o

hahahahahahahahaha...

8-)

hahahahahahahahahahahahahahah _O- _O-

mooi topic dit!
jammer dat t nog geen vrijdag is maar ja

:W

ik zou idd ook plat op de tank gaan liggen bij 80!
Dan kom ik kijken _O- _O-
 
iedereen bedankt voor de tip maar ik hou van motorrijden en heb net pas 7 lessen gehad dus vandaar het is voor mij ook de eerste x dat ik zo hard reed

maar goed iedereen bedankt voor jullie tips ik laat het er niet bij zitten ik ga gewoon door met motorrijlessen dus ..................................

Het is wel jammer dat je gelijk reactie krijg van blijf dan maar in de auto of etc.... maar goed het is soms niet anders dat ze niet verder kunnen denken en neem ik de iQ van sommige gasten ook niet kwalijk dus

Groetjes
 
Heel veel meer tips dan 'ontspannen zitten en goed vooruit kijken' zijn er volgens mij niet te geven.

De een went er wat sneller aan dan de ander, maar sommige blijven schrik houden. Dan moet je wel stoppen.

Ik kan je dus aanraden om het nog een paar lessen aan te kijken en te vragen of jullie een paar keer 80 of 120KM kunnen rijden met de les. Als je dan na een paar lessen nog steeds bang bent, denk ik dat je beter af kan stappen.

Toen ik vroeger nog les had, heb ik ook eens gereden met iemand die bang was bij snelheden boven de 80KM. Zij is uiteindelijk gestopt omdat ze er gewoon niet aan kon wennen. Als je bang bent, zit je niet veilig op de motor.
 
Laatst bewerkt:
iedereen bedankt voor de tip maar ik hou van motorrijden en heb net pas 7 lessen gehad dus vandaar het is voor mij ook de eerste x dat ik zo hard reed

maar goed iedereen bedankt voor jullie tips ik laat het er niet bij zitten ik ga gewoon door met motorrijlessen dus ..................................

Het is wel jammer dat je gelijk reactie krijg van blijf dan maar in de auto of etc.... maar goed het is soms niet anders dat ze niet verder kunnen denken en neem ik de iQ van sommige gasten ook niet kwalijk dus

Groetjes


Hm, met zo'n opmerking maak je het jezelf wel lastig hier.

Gewoon doorgaan met lessen.
Went vanzelf die wind.
Over een paar lessen weet je niet beter meer.

En als je je rijbewijs hebt koop je lekker een mooie toerbuffel met scherm.


Stel jezelf trouwens even voor, dan weten we over wie we het hebben.
 
ik scheet bij de eerste 3 a 4 lessen ook alle kleuren van de regenboog bij 80+. ben er ook aangewend en kan nu al bijna 2 jaar genieten van mn rbw.... komt wel goed. Relaxt zitten en goed vooruit kijken
 
bij 80 km/u wind :?
in februari, met windkracht 11, en 90 km/u. Da's pas wind.

Stel je niet aan, en gewoon rijden met dat hok, went vanzelf.
 
Het is gewoon wennen, dus gewoon doorgaan dan wordt het na een tijdje wel vanzelfsprekend.
Zet het van je af wind hoord erbij............en kan zalig zijn in de zomer.

Fred :]
 
Laatst bewerkt:
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen...

eerst je brommert flink opvoeren, dan 2 jaar alles 3 x aan gort rijden, en als je 18 bent heb je DE ideale basis gelegd voor een motorcariere

zo hoort het te gebeuren, en zo zal het zijn
AMEN
 
Tjongejonge...
80 bij de 7e les...
Ik heb niks gezegd hahahaha
Zou een goldwing niks voor jou zijn?
Eigenlijk alle voordelen van een auto, alleen voor zover bekend toch 2 wielen




:+ ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen...

eerst je brommert flink opvoeren, dan 2 jaar alles 3 x aan gort rijden, en als je 18 bent heb je DE ideale basis gelegd voor een motorcariere

zo hoort het te gebeuren, en zo zal het zijn
AMEN


Zo, krijg ik even een gevoel van nostalgie over me heen.

Verbrande zuigerveren, gebroken kettingen, schaafwonden, gekneusde lichaamsdelen...... Zou ik er écht iets van hebben geleerd (behalve sleutelen)?
 
Terug
Bovenaan Onderaan