wie kan mij helpen

Is vrij normaal en niet ernstig. Op mijn K3 stond na 1 jaar 28000 en die doet het ook nog steeds ;)
 
nee hoor, heb mijn motor nu 5 maanden waarvan 1 maand terug voor de garantie en heb nu zelf 6100 Km gereden. Komt dus ongeveer neer op 18000/jaar
 
Is van een regelmatige rijder geweest,moet kunnen als ie maar zijn beurtjes heeft gehad.
 
ìk zou graag willen weten of 20000KM veel is voor een motor.
de bj van de motor is 2000.


ligt ook een beetje aan de soort fiets...
voor een 600/1000cc supersport is het 'normaal'...
voor een supertoer is het zelfs weinig...
voor een <249cc is het veel.
 
Ik vind het erg weinig voor een motor uit 2000 maar de gemiddelde motorrijder vindt het waarschijnlijk normaal ;)
 
beetje weinig zelfs.. niet echt een motorliefhebber(ster) geweest dan..

;)

net als de vorige eigenaar van mijn '84 VF750F met 'slechts' 38850km. (échte kms) op de teller :D
 
Laatst bewerkt:
De vorige eigenaar van mijn Bandit heeft in 3 jaar 45000km gereden, altijd woon werk verkeer (25km enkel). Motor loopt perfect en er is als accessoire een olie temperatuurmeter gemonteerd, hij wilde er zeker van zijn dat de motor echt goed warm was alvorens te gassen. Het ligt er ook aan wie de vorige eigenaar is geweest en hoe ermee is omgegaan. Gewoon kopen (evt. met aankoopkeuring)en misschien prijstechnisch ook een voordeel.

Geen probleem
 
EEN keer een nieuwe motor gekocht... en ik zou het zo weer doen (als ik het geld had) :+ nee, eerlijk gezegd, als ie maar 's morgens elke dag start, niet teveel olie zuipt en ook niet teveel benzine, hoor je mij niet klagen... beter dan een fiets waar ik elke 5 minuten uit het raam moet kijken of naar beneden moet lopen naar de garage om te kijken of ie er nog staat.
 
Boven de 600cc is 20.000 niks! Was vast een mooi weer-rijder 8-)
Met Honda en Yamaha kun je richting, zo niet boven de 150.000, mits ie goed onderhoud krijgt. Hoeveel denk je zelf te gaan rijden, ook belangrijk.
Een Kawa-blok, vooral de oudere, krijgen problemen rond de 60.000. Sorry Kawa-ers onder ons :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan