wie kan mij import export duitsland uitleggen?

1 mrt 2004
165
0
ik wil graag een xt 600 e kopen en die via duitsland ( op kenteken dus) op 25 kw laten zetten, hoe zit het dan met de garantie? blijft die gewoon gelden?

en als ik hem dan na 2 jaar weer naar het ori aantal kw wil brengen, moet er hiervoor dan nog iets verandert worden in de papieren?

en hoeveel kost het (ongeveer) om dit hele circuit door te gaan?

alvast bedankt
guus
 
sorry :)

voortaan zal ik beter zoeken





ik lees hier dat je 700 euro kwijtbent aan de keuring

ik zou dus in nederland een motor kopen die naar duitsland om te laten keuren (waarschijnlijk dus ook 700 euro??) en dan op 25 kw zetten en dan weer terug naar nederland, dat kost me 1400 euro, veel te duur dus. (of zie ik nu iets over het hoofd??)

knake zooi moet ik weer 2 jaar langer wachten
 
sorry :)

voortaan zal ik beter zoeken





ik lees hier dat je 700 euro kwijtbent aan de keuring

ik zou dus in nederland een motor kopen die naar duitsland om te laten keuren (waarschijnlijk dus ook 700 euro??) en dan op 25 kw zetten en dan weer terug naar nederland, dat kost me 1400 euro, veel te duur dus. (of zie ik nu iets over het hoofd??)

knake zooi moet ik weer 2 jaar langer wachten
Volgens mij mis ik iets :?

a) ze checken niet op 25kw bij een keuring. Is puur verzekeringstechnisch.
b) waarom zou je een motor naar DLD exporteren :?
 
jah kom ik ook achter, is stom

had ik hier en daar op internet gelezen maar ik snapte het niet allemaal

deze xt
http://mobile.de/SIDc2T6GZkXMnNq4TnP1ZjPtw-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB10LsearchPublicJ1092764663A1LsearchPublicD1300IMotorbikeX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B11%81%5B-t-vCCCaMkMoPRSmZi_X_Y_x_ycccosO~BSRA6C750B96E26000Fxt%FF%A0600H60000000EXT600A4A2A0A0A0C501ADA0/cgi-bin/da.pl?bereich=krad&top=11&id=11111111140477069&

lijkt me wel een leuk ding, stel ik koop die
dan laat je hem in duitsland uitschrijven, kun je hem in nederland laten begrenzen en daarna ga je naar de rdw waar die gekeurd word en het vermogen gemeten word (en op die mannier dus legaal 25 kw te kunnen rijden)
of moet de fiets in duitsland al op 25 kw staan?
 
ze meten geen vermogen bij een keuring, checken enkel de papieren en als je pech hebt het uitlaatgeluid...
 
als de fiets in duitsland op vol vermogen staat en je gaat hem naar nederland halen en je laat er een 25kw set onderzetten, is het volgens mij geen enkel probleem om hem vervolgens in Nederland meteen 25kw te laten keuren. Na de 25kw periode kan je de set er weer afhalen en hem vervolgens voor normaal vermogen laten omkeuren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan