Wie kan mij vertellen wat voor kuip dit is?? Honda CB500 '76

matthijs91

MF'er
6 mei 2014
34
0
Son
Goedemorgen allemaal,

De titel zal wel voor zich spreken. Ik ben op zoek naar de naam/ type kuip of kappenset op deze Honda CB500 uit 1976. En eventueel de waarde ervan (helemaal compleet).
Ik heb het op internet op proberen te zoeken, maar kan hier helaas niets vinden.
Het enige dat ik weet, is dat het misschien iets met 'Martin' zou kunnen zijn.

Ik heb helaas geen betere/ grotere foto's.

Alvast bedankt voor de moeite! :}

Mvg,

Matthijs

full

full

full

full
 
Helaas ik kan je niet helpen, ik zou inderdaad iets denken als Martin of Voxhonda.
Maar hij is wel heel gaaf, waanzinnig retro. Hij zou eigenlijk goldflake met biezen moeten zijn.
De waarde van dit soort dingen is nihil. Je kunt adverteren tot je een ons weegt. Tenzij je graag zo'n retro fiets wil bouwen, dan zoek je je rot en betaal je een vermogen.
 
Ik heb zo'n soort kuip in het geel proberen te verkopen. Bijna 2 jaar lang mee geleurd. nog geen 2 tientjes op geboden op Marktplaats.
Toen kwam er iemand langs voor een setje schokbrekers en die zag die kuip en die moest en zou hem hebben.
Ik zei: doe maar een bod!
Hij bood 150 euro dus voordat hij uitgesproken was lag dat ding al achter in z'n auto. :+

Moraal van het verhaal: geen haast hebben met de verkoop, laat maar lekker liggen, er zijn echt liefhebbers voor dit soort spul, het zijn er alleen niet zo veel.
 
Ik heb zo'n soort kuip in het geel proberen te verkopen. Bijna 2 jaar lang mee geleurd. nog geen 2 tientjes op geboden op Marktplaats.
Toen kwam er iemand langs voor een setje schokbrekers en die zag die kuip en die moest en zou hem hebben.
Ik zei: doe maar een bod!
Hij bood 150 euro dus voordat hij uitgesproken was lag dat ding al achter in z'n auto. :+

Moraal van het verhaal: geen haast hebben met de verkoop, laat maar lekker liggen, er zijn echt liefhebbers voor dit soort spul, het zijn er alleen niet zo veel.

Dat heb ik inderdaad vaker gehoord. Ik heb er ook geen haast mee, dus dat komt goed uit. Maar de prijs is altijd bespreekbaar! :)
 
Bedankt voor de waarschuwing :}

Ben inderdaad niet heel goed bereikbaar, maar doe mijn best om alle mail etc. te beantwoorden.

koekoek :+
Nog bedankt voor je mail mbt de heatwrap, was inmiddels voorzien, teller kom ik nog op terug!

Gr Rob ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan