wie kan my vertellen verschil tussen zx6r, zxr400

zxrico

Die hard MF'er
29 mrt 2004
573
1
Vrouwenpolder
Hey mede motorrijders!!! :]

Ik ben in het bezit van een zxr 400 en vind het een fantastische motor. Maar nu ben ik toch opzoek naar een iets zwaardere motoren, ik heb de zx6r (2003) in het vizier??
Maar ik zou graag willen wetn of iemand mij wat meer kan vertellen over deze motoren of die zelfs de zelfde overstap heeft gemaakt. IK wil namenlijk meer vermogen maar wil dat niet van de rij eigenschappen verliezen omdat ik de 400 gewoon super vind rijden ( maar net iets te weinig vermogen) Wie kan mij vertellen of ik het wel of niet moet doen heb nog niet op een zx6r gereden dus vandaar. Alle kommentaar welcom

alvast bedankt mensen :}
 
Het grote verschil tussen zx6r - zxr400...

Het eerste grote verschil dak zie.... je schrijft het anders...


Hey mede motorrijders!!! :]

Ik ben in het bezit van een zxr 400 en vind het een fantastische motor. Maar nu ben ik toch opzoek naar een iets zwaardere motoren, ik heb de zx6r (2003) in het vizier??
Maar ik zou graag willen wetn of iemand mij wat meer kan vertellen over deze motoren of die zelfs de zelfde overstap heeft gemaakt. IK wil namenlijk meer vermogen maar wil dat niet van de rij eigenschappen verliezen omdat ik de 400 gewoon super vind rijden ( maar net iets te weinig vermogen) Wie kan mij vertellen of ik het wel of niet moet doen heb nog niet op een zx6r gereden dus vandaar. Alle kommentaar welcom

alvast bedankt mensen :}
 
nou ik heb precies dezelfde overstap gemaakt
maar euh het valt te vergelijken met euh 2 totaal verschillende motoren ;)

duidelijk?
zo niet lekker testritje maken :)
veel plezier
greetz het menneke
 
Ik denk zelf dat je niets aan rijeigenschappen inboed, er eventueel zoniet ook op vooruit gaat.
En vwb het vermogen idem, maarre ik zou zeggen proefrijden maar en overtuig jezelf :]
 
Hey mede motorrijders!!! :]

Ik ben in het bezit van een zxr 400 en vind het een fantastische motor. Maar nu ben ik toch opzoek naar een iets zwaardere motoren, ik heb de zx6r (2003) in het vizier??
Maar ik zou graag willen wetn of iemand mij wat meer kan vertellen over deze motoren of die zelfs de zelfde overstap heeft gemaakt. IK wil namenlijk meer vermogen maar wil dat niet van de rij eigenschappen verliezen omdat ik de 400 gewoon super vind rijden ( maar net iets te weinig vermogen) Wie kan mij vertellen of ik het wel of niet moet doen heb nog niet op een zx6r gereden dus vandaar. Alle kommentaar welcom

alvast bedankt mensen :}

Ik ben zelf in het bezit van een ZX-6R 2001 en mijn vriendin heeft een
ZXR-400R 2002.
Het grote verschil zit hem in de eerste plaats in het vermogen, 111pk om 65pk.
Verder is de zithoogte van de 6R iets hoger. Het zijn allebei fantastische
motoren maar als je lengte het toelaat zou ik als ik jou was kiezen voor een
ZX-6R. (voor mijn vriendin -1m.55cm- is een 6R gewoon te hoog), maar ze is dolblij met haar 400.
Ik vind wel dat tussen de 2000-2002 en 2003-2004 modellen aardig wat verschil
zit, vooral uiterlijk en zithouding, maar dat is persoonlijk.
Kijk ook eens op www.kawasakimerkclub.nl , een erg verhelderende site over alle
modellen, types, bouwjaren etc.

Succes met je keuze :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan