wie kan ook.....

hoe extremer de fiets hoe..... de berijder...

  • stoerder

    Stemmen: 2 3,5%
  • sukkeliger(is dat een woord?!)

    Stemmen: 5 8,8%
  • extremer, in positieve zin

    Stemmen: 3 5,3%
  • extremer in negatieve zin...

    Stemmen: 0 0,0%
  • tja.. I don't give a damn....

    Stemmen: 47 82,5%

  • Totaal aantal stemmers
    57

TDM900

Die hard MF'er
28 dec 2003
384
0
Amsterdam
altijd op, laten we zeggen, Zandvoort, Scheveningen, Bloemendaal de motor koppelen aan de bestuurder.... en dan bedoel ik niet de de stoerste harley aan de gast met t hells angels jasje of de duc 998 aan de gast met ducpak 998...
heb t laatst is ff gedaan, en t is best schokkend: 7van de 10x kwam t uit.... hoe extremer de motor (R1, cbr1000, vette ducati, zx-10r) hoe ...... de berijder.. vul maar in...
 
wat me ook vaak opvalt is dat Goldwingrijders of electra glide-rijders vaak (6/10) niet langer zijn dan 1,65......
 
"Tja...I don't give a damn". Iedereen moet gewoon lekker doe wat hij/zij leuk/lekker/mooi/fijn/etc vind. Toch? :)
 
ik vind het stommer dat die meeste mensen op een r1 of een andere 1000 of andere supersport, met veel pk's nog als sukkels rijden en beter een 140 achterband kunnen nemen dan komen ze in ieder geval nog bij het randje in de buurt *D
en vervolgens staan ze wel op te scheppen over hun 150+ pk's (die ze nooit gebruiken) :Z
 
ik vind het stommer dat die meeste mensen op een r1 of een andere 1000 of andere supersport, met veel pk's nog als sukkels rijden en beter een 140 achterband kunnen nemen dan komen ze in ieder geval nog bij het randje in de buurt *D
en vervolgens staan ze wel op te scheppen over hun 150+ pk's (die ze nooit gebruiken) :Z
dit is ook al 1000 keer beproken, en meestal door mensen doe "zogenaamd" supergoed kunnen rijden maar altijd op een motor rijden die het NET NIET is.

en ja ik rij als een dweil maar heb wel een R1(nu tevreden)
wat betreft dit topic, tja de poll zegt genoeg denk ik zo :Z
 
Bij mij zal het cker weten niet uitkomen :D Aangezien ik met een vrij sportive leren combi (met kneesliders) op een kleine chopper rij.

Allhoewel daar wel verandering in komt.

Maar ik geef er ook weinig om, ik zie wel eens gelijkenissen, maar je kunt de rijders niet over een kam scheren :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan