Wie kent deze gsx-r 600 Srad van Motorhoek Lelystad?

nickmarieke

MF'er
2 feb 2008
44
0
?
Wie kent deze gsx-r 600 Srad.
Kenteken MZ-30-NK
Hij staat de koop bij motorhoek in Lelystad, en vroeg me af of iemand hier bekend mee is?

Advertentie:
http://link.marktplaats.nl/141348669

Heb er net proef op gereden, en het is wel een nette motor, alleen giert hij in zijn 1ste versnelling, zijn dit bekende euvels bij een 600 gsx-r?

Het is een duitse import met 72kw op het kenteken, dit is dus gereduceerd?
Correct me if i am wrong....

Gr, Nick
 
Waarom denk je dat iemand hier hem kent? Zeker als het Duitse import is. Lijkt me sowieso veel geld voor een motor van 11 jaar oud.
 
Hij is in '99 ingevoerd, vandaar.
Overigens liggen de prijzen voor een gsx-r van deze leeftijd tussen de 3750 en 4200.
 
gieren in de 1 kan meerdere dingen betekenen zoals mij verteld is,

als eerste kan dit komen door "pitting" uitleg van het woord pitting:

Putcorrosie (Engels: pitting) is een vorm van corrosie, waarbij zich putjes in het opppervlak vormen. Als bij voorbeeld roestvast staal AISI 304 in contact komt met chloorhoudend water, van bij voorbeeld een zwembad, dan zal het chloor plaatsenlijk de beschermende laag chroomoxide aantasten. Er ontstaat dan het begin van een ondiep putje, waar zich weer meer chloorionen verzamelen, waardoor de aantasting bij voorkeur op die plaats verderzet en het putje dieper wordt. Uiteindelijk ziet het materiaal er grotendeels gaaf uit, maar met een aantal putjes over het oppervlak.

dit kan dus ook op de tandwielen voorkomen en kan simpelweg gezien worden als broos wordend materiaal.

2 optie die er is (en dit was bij mijn gsx-r 750 het geval) dat de voorganger van de fiets verkeerd gebruik heeft gemaakt van de versnelling en hierdoor het tandwiel dus ingesleten is,
dit maakt een heel hoog gierend geluid en die wordt naarmate je harder gaat rijden harder.

wat je even kan doen is TLRboy van dit forum een pm sturen ik denk dat hij je wel verder kan helpen,

hij heeft mijn versnellings bak ook gemaakt en ben er zeer over te spreken!


hoop dat je hier wat mee kan,

groeten kevin
 
Terug
Bovenaan Onderaan