Wie kent deze man?

Wie kent deze man?

  • Ik wel

    Stemmen: 5 9,3%
  • Ik niet

    Stemmen: 13 24,1%
  • Ik ben deze man

    Stemmen: 28 51,9%
  • Ik heb er zojuist een Honda CBR motor van gekocht

    Stemmen: 3 5,6%
  • Ik heb de Yamaha gekocht

    Stemmen: 5 9,3%

  • Totaal aantal stemmers
    54

T.R. Roadkill

MF veteraan
23 dec 2003
5.666
2
Den Bosch
Vandaag in arbeidsvitaminen

Groningen : Oplichting
Een man toont bij motorzaken interesse voor de wat duurdere motoren in de showroom Een dag daarna zegt hij de financiën te hebben geregeld en maakt een afspraak voor een proefrit.

full


bron:www.opsporingverzocht.nl

[edit]
verhaal is dus niet af, het gaat zo verder:
maakt een afspraak voor een proefrit, laat een vervalst rijbewijs achter en brengt de motor niet terug. Zo zijn er al, ik citeer:"een yamaha en een honda cbr motor niet teruggebracht"
[/edit]

er zou een duidelijke foto zijn van de man in kwestie, maar helaas, misschien dat ze opsporing verzocht nog updaten of zo :) , het verhaaltje op de radio was wel compleet |( nu alleen de site van opsporing verzocht nog
 
En dan, maakt ie alleen maar een proefrit ?? offf jat die ze? EDIT: had de EDIT van de startposter nu gelezen, en dus al eerder gereageerd :P

Btw foto mag groter hoor *D ;)



http://www.opsporingverzocht.nl/index.asp?ID=0

voor meer info en een filmpje etc *D


Originele tekst:

----
Een man toont bij motorzaken interesse voor de wat duurdere motoren in de showroom Een dag daarna zegt hij de financiën te hebben geregeld en maakt een afspraak voor een proefrit. Ondertussen heeft hij voldoende vertrouwen bij het bedrijf gewekt. De man levert zijn (valse) rijbewijs in als borg, of er wordt een kopie van gemaakt. Later bleek dat de foto van de eigenaar van dit rijbewijs was verwisseld oor een foto van de oplichter. Vervolgens mag hij de proefrit op de motor maken. Zo heeft hij woensdag 8 september 2004 in Groningen bij twee verschillende motorzaken een motor meegekregen en niet meer teruggebracht. Het gaat om een Yamaha en een Honda Cbr motor. De politie wil graag weten wie man, aan de hand van de getoonde foto, (her)kent. Ook is de vraag of er elders in Nederland soortgelijke oplichtingen hebben plaatsgevonden.
------
 
Laatst bewerkt:
tis nog vroeg voor je he smitjr.........alstie een vals rijbewijs afgeeft, dan zal hij er wel vandoor gaan he met die motor....


Jah zeker vroeg he jonge, je hebt zeker die (edit) nog nie gelezen....zou natuurlijk best kunne dak al gereageerd had voordattie bla bla bla ;)
 
En dan, maakt ie alleen maar een proefrit ?? offf jat die ze?

Btw foto mag groter hoor *D ;)



http://www.opsporingverzocht.nl/index.asp?ID=0

voor meer info en een filmpje etc *D


Originele tekst:

----
Een man toont bij motorzaken interesse voor de wat duurdere motoren in de showroom Een dag daarna zegt hij de financiën te hebben geregeld en maakt een afspraak voor een proefrit. Ondertussen heeft hij voldoende vertrouwen bij het bedrijf gewekt. De man levert zijn (valse) rijbewijs in als borg, of er wordt een kopie van gemaakt. Later bleek dat de foto van de eigenaar van dit rijbewijs was verwisseld oor een foto van de oplichter. Vervolgens mag hij de proefrit op de motor maken. Zo heeft hij woensdag 8 september 2004 in Groningen bij twee verschillende motorzaken een motor meegekregen en niet meer teruggebracht. Het gaat om een Yamaha en een Honda Cbr motor. De politie wil graag weten wie man, aan de hand van de getoonde foto, (her)kent. Ook is de vraag of er elders in Nederland soortgelijke oplichtingen hebben plaatsgevonden.
------

die zocht ik dus ook, ware het niet dat om de een of andere reden, er bij mij geen linkje bij staat in dat bericht, ik zal wel weer scheel zijn B|
 
Zijn gewoon heel lange proefritten.. deze kritische consument gaat gewoon niet over 1 nacht ijs bij het kopen van een motor. Nu heeft hij ze naast elkaar staan om ze goed te kunnen vergelijken :P

Te triest voor woorden... kruimeldiefje. Hij zal wel trots op zichzelf zijn :r
 
ik geloof niet dat die gast nou zo bereslim is, hij levert wel gewoon een pasfoto van zichzelf in. dan lijkt het me alleen een kwestie van tijd voordat de pliesie hem een keertje ziet rijden en die lelijke tronie van hem herkent.
 
volgens mij heeft ie een identiteitscrisis, hij heeft al 4 x gestemd op "ik ben deze man" (en zo te zien heeft ie ook meer dan 1 cbr motor gestolen :) )
 
Te Koop:

Yamaha YZF-R1 en Honda CBR1000RR Fireblade

*Nieuw* en slechts (euhm.. hoe ver is Groningen - Kortenhoef?) ongeveer 200km op de teller :P

Doe maar een bod en ow ja.. ben kentekengegevens kwijt.. dus uh... alléén circuitgebruik mogelijk

:+
 
tja die ik ga hem niet zoeken ofzo is werk voor de politie toch,mischien is hij onderweg wel het water ingereden en is hij niet meer in leven,beetje trieste manier om aan je geld te kome ,en ook nog eens een hele domme manier,dn neem je toch een junkie mee geef je hem 100 euro ,laat hij zijn paspoort even kopieren enz enz,dan hem je teminste een kans dat je ermee wegkomt.

(ps afw kijkt veel actie films en spreekt niet uit eigen ervaring)
 
In Polen op Letland doen ze niet zo moeilijk over geen kenteken, of er wordt ergens een wrakje gekocht en omgecad, Misschien worden ze voor een misdaad gestolen, (liquidatie of zo) En zo'n foto vertekend erg, dus zo iemand loopt niet zo heel veel risico.
 
Beetje votosjoppen en je bent er..

ken toevallig iemand die in Hilversum de parkeerontheffingen gewoon op z'n kleurenprinter maakt.. pfff..
 
Terug
Bovenaan Onderaan