wie kent deze motorheld?

21 okt 2008
207
0
Blankenberge
Dit standbeeld is gevonden op grand canaria in de omgeving van het stadje Telde, heeft iemand een idee wie deze man is?

Afbeelding053.jpg
 
Even de foto mailen naar de mensen van CSI. Die kunnen het je zo vertellen door even in te zoomen op de tekst op de voet van het standbeeld :+
 
Even de foto mailen naar de mensen van CSI. Die kunnen het je zo vertellen door even in te zoomen op de tekst op de voet van het standbeeld :+
fully wat is dat plaatje in je avatar? ik zag het vandaag ook al op een blikje pepsi staan met een telefoon symbooltje ernaast :?
 
een "streepjes"code? je ziet ze ook wel op postpakketten enzo.

en ik dacht dat ze in de toekomst ook in musea/gebouwen komen te hangen. Je kunt dan met je mobiel een foto maken en ze info over het object in i-net/wiki vinden
 
Is een shotcode, kun je met je mobiel inderdaad dingen op internet opzoeken.. In Japan zie je ze echt overal, kun je hele coole dingen mee doen.

Heb ergens nog een kaart liggen (speciaal voor motorrijders) kun je code op de pagina van de kaart scannen en dan zie je actuele info uit de regio. (verkeersinformatie, weer, hotels, evenementen etc.)
 
tip voor TS:

als je ong. precies weet waar het was, kun je proberen het met google earth terug te vinden, misschien heeft iemand er een foto van gemaakt (die duidelijker is) waar de naam bij staat?
 
Vroeger hielden ze daar weleens 'the Race of Champions' dus misschien een winnaar daarvan ?
 
Nietus, is een QR-code (Quick Response).
Heb 'm ook al een tijdje als avatar, uiteraard een andere, namelijk de URL van mijn site. :)
 
een "streepjes"code? je ziet ze ook wel op postpakketten enzo.

en ik dacht dat ze in de toekomst ook in musea/gebouwen komen te hangen. Je kunt dan met je mobiel een foto maken en ze info over het object in i-net/wiki vinden
Kijk toch liever naar een van Gogh :/
 
Dit standbeeld is gevonden op grand canaria in de omgeving van het stadje Telde, heeft iemand een idee wie deze man is?

[afbeelding]


Ja ik.

Dit is ons lid van "d' Oude Rakels" uit Brugge. Zijn skipnaam in onze club is "Koersbanaan"

Deze bijnaam had hij te danken door te racen met een knalgele Kawa.

Hij is trouwens nog altijd gek van Kawas.

Of bedoelde je het standbeeld??

:+ ;) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan